روحانی: کاراته به من هویت و اسم داد/ فعالیت‌ جدیدم جدای از این رشته نیست

حسین روحانی مربی سابق تیم ملی گفت: تمام هویت و اسمی که من در این سال‌ها بدست آورده‌ام را کاراته به من داده و این رشته جزء جدا نشدنی زندگی من خواهد بود و تا زمانی که زنده‌‌ام حتما تاثیر زیادی بر روند زندگی من خواهد داشت.

به گزارش کاراته نیوز حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که گویا این روزها علی‌رغم اینکه اردوی تیم ملی در حال پیگیری است شما در کشور فرانسه حضور دارید و دلیل حضور شما در این کشور چیست؟ گفت: بله من به دعوت یکی از دوستان که در لیون فرانسه در رشته کاراته فعالیت می‌کند به این کشور امدم. در این مدت سه مرحله سمینار فنی برگزار کردم ضمن اینکه قرار است یک مرحله سمینار فنی دیگر نیز قبل از بازگشت به ایران در فرانسه برگزار کنم. به هر حال به واسطه ارتباط و شناختی که دوستان نسبت به من دارند برای حضور در این کشور دعوتم کردند و براساس سابقه قهرمانی‌هایی که در تیم ملی داشتم و سابقه ۶ سال مربیگری در تیم ملی ایران برای برگزاری سمینار به فرانسه دعوت شدم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه همه دنیا روی کاراته ایران حساب ویژه‌ای کردند عنوان کرد: خوشبختانه با نتایجی که طی چند سال ا خیر کاراته ایران در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی کسب کرده کل دنیا روی کاراته حساب ویژه‌ای باز کردند. آنها دوست دارند با مربیان و کاراته‌کاهای ایرانی ارتباط داشته باشند. من هم سعی کردم به نحو احسن کار خودم را طی چند روز گذشته انجام دهم. البته این سمینارها ادامه‌دار خواهد بود و فکر می‌کنم زمینه فعالیت بسیار خوبی برای من مهیا شده است. امیدوارم بتوانم در این مسیر جدیدی که پا گذاشته‌ام همچون دوران قهرمانی و فعالیت در عرصه مربیگری موفق باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از این به بعد این استاژهای فنی ادامه‌دار باشد یا خیر، گفت: بله قرار است از این به بعد فعالیتم را در این عرصه گسترش دهم و این برنامه من ادامه‌دار خواهد بود قطعا برگزاری استاژهای فنی در کل کشورهای اروپایی و سایر کشورها به صورت مداوم خواهد بود. برای برگزاری استاژ فنی در کشورهای دیگر برنامه‌ریزی خواهم کرد. به خاطر برنامه‌های شخصی که دارم و جدای از کاراته نیست و در واقع در بحث زمینه فعالیت در کاراته ایران است فعلا نمی‌توانم با تیم ملی همکاری کنم.

مربی سابق تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: برنامه‌هایی دارم که قطعا همه آنها انجام خواهد شد تمام نیت من این است که بتوانم شرایط خوبی را مهیا کنم. امیدوارم که بتوانم با حمایت‌های فدراسیون برنامه‌هایی را که در نظر دارم به سرمنزل مقصود برسانم تا یک زمینه نوآوری و یک کار نو انجام دهم تا همه کاراته ایران از این موضوع بهره‌مند شوند. خیلی زود این کار انجام خواهد شد با توجه به اینکه برای این کار باید برنامه‌ریزی‌های زیادی شود نیازمند وقت گذاشتن و تمرکز زیاد است به همین دلیل دیگر من نمی‌توانم با تیم ملی همکاری کنم و برای تیم ملی ایران، بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت دارم تا آنها بتوانند دراین مسیر سخت موفق شوند. امیدوارم آنها بتوانند مثل چند سال گذشته کاراته ایران را سربلند کنند. تمام هدفم ا ین است که بتوانم برای کاراته ایران مثمر ثمر باشم. در مقطعی در تیم ملی بودم، در مقطعی به عنوان مربی فعالیت میکردم و حالا دوست دارم در یک زمینه دیگر برای کاراته ایران مثمر ثمر باشم.

روحانی در ادامه عنوان کرد: من هرچه هستم و هر جایگاهی که دارم به واسطه کاراته بوده است. تمام هویت و اسمی که من در این سال‌ها بدست آورده‌ام را کاراته به من داده است و این رشته جزء جدا نشدنی زندکی من خواهد بود و تا زمانی که زنده هستم حتما تاثیر زیادی بر روند زندگی من خواهد داشت، امیدوارم در راه جدیدی که انتخاب کرده‌ام شرایط خوبی را برای خودم مهیا کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا