پایان همکاری حسین روحانی با تیم ملی کاراته/ آغاز استاژهای فنی در سطح بین‌الملل

حسین روحانی قهرمان پرافتخار و مربی سابق تیم ملی کاراته کشورمان با اعلام قطع همکاری با کاراته ایران از آغاز فعالیت خود در عرصه بین الملل خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین روحانی قهرمان پرافتخار سابق تیم ملی کاراته کشورمان که سال‌ها با لباس تیم ملی کاراته در میادین جهانی، آسیایی و… افتخارات زیادی را برای کاراته ایران به ارمغان آورده بود که پس از خدا حافظی از عرصه قهرمانی خیلی زود پا در مسیر جدیدی گذاشت و کنار شهرام هروی و شهاب سلطانی برای کاراته ایران افتخارات بسیار زیادی را کسب کردند.

قطعاً حضور حسین روحانی با کوله‌باری از تجربه در موفقیت تیم ملی در میدان مختلف بی‌تأثیر نبود. حضور روحانی کنار شهرام هروی و شهاب سلطانی باعث شد تیم ملی یک کادر فنی بسیار قوی داشته باشد و این موضوع باعث شد کاراته ایران در سه مرحله مسابقات جهانی عناوین قهرمانی جهان را کسب کند.

کاراته ایران با کادر فنی بسیار قوی که داشت موفق شد در سه مرحله لیگ قهرمان جهانی کاراته وان نیز سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

شهرام هروی با مدیریتی که طی این سال‌ها داشته موفق شده کاراته ایران را به بام دنیا برساند. شهرام هروی و یارانش این روزها در تلاش هستند تا در مسیر کسب سهمیه المپیک در لیگ جهانی کاراته وان ترکیه حضور داشته باشند اما حسین روحانی که این روزها در کشور فرانسه حضور دارد مشغول به برگزاری استاژ فنی برای کاراته‌کاهای فرانسوی است.

روحانی با کسب اجازه و مشورت با شهرام هروی سرمربی توانمند کاراته ایران برای آینده کاری خود تصمیمات جدیدی گرفته است.

روحانی حالا پس از موفقیت در عرصه مربیگری با تیم کاراته ایران می‌خواهد در عرصه بین‌المللی تجربه‌های جدیدی را با برگزاری استاژ فنی کسب کند.

حسین روحانی با اعلام قطع همکاری با تیم ملی کاراته ایران پا در مسیر جدیدی گذاشته و می‌خواهد از این پس با برگزاری استاژ فنی کاراته ایران را بیشتر به همه دنیا معرفی کند.

روحانی با هماهنگی مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی تصمیم دارد از این پس در داخل کشور و خارج از کشور کلاس‌های استاژ فنی را برگزار کند و توانایی‌های کاراته ایران را بیشتر به دنیا معرفی کند.

لازم به یادآوری است روحانی سال گذشته برای تمام رده‌های ملی کشور بلژیک به همراه حسن روحانی استاژ فنی برگزار کرده است و این موضوع بازتاب بسیار خوبی را برای کاراته ایران داشت.

این روزها نیز روحانی در کشور فرانسه و در شهر لیون در حال برگزاری استاژ فنی است و طی چند روز آینده نیز طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در شهر پاریس نیز استاژ فنی برگزار کند.

با این حساب حسین روحانی در لیگ کاراته وان ترکیه تیم ملی کشورمان را همراهی نخواهد کرد و از این پس برای مدتی در عرصه بین‌الملل به فعالیت مشغول خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا