افسانه باقری: لیگ کاراته بانوان در بهترین شرایط برگزار شد/ حضور در المپیک توکیو دور از دسترس نخواهد بود

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: کاراته بانوان در این چند سال مسیر خوبی را طی کرده و خوشبختانه این موضوع نشان می‌دهد در بخش بانوان نیز پتانسیل‌های خوبی را داریم.

 به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته، درباره وضعیت کلی سوپر لیگ بانوان در فصلی که گذشت به خبرنگار برنا گفت: لیگ بانوان امسال در بهترین شرایط برگزار شد. خوشبختانه در طول فصل مسابقات خوبی را شاهد بودیم، همچنین برای فینال نیز برنامه ریزی لازم انجام شده بود که به نحو احسن اجرا شد.

وی اضافه کرد: فینال جذابی را مشاهده کردیم. در این فصل تلاش شد نظارت کلی بر عملکرد داوران، کاراته‌کاها و … انجام بگیرد که به خوبی هم این نظارت انجام شد و داوری های خوبی را در لیگ امسال داشتیم.

باقری ادامه داد: کاراته بانوان در این چند سال مسیر خوبی را طی کرده و خوشبختانه این موضوع نشان می‌دهد در بخش بانوان نیز پتانسیل‌های خوبی را داریم. لیگ هر رشته‌ای قطعا پشتوانه خوبی برای تیم ملی به شمار می‌رود، در این زمینه احساس می‌کنم کاراته برای تیم ملی پشتوانه‌سازی خوبی را برنامه‌ریزی کرده است.

نایب رئیس بانوان درمورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی بزرگسالان گفت: بازیکن‌هایی که دارای رنک هستند در حال حاضر در اردو حضور دارند. نزدیکترین مسابقات پیش روی تیم ملی، رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه است. تلاش می‌کنیم نمایندگان حاضر در این مسابقات نتایج قابل قبولی را کسب کنند. المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم، کاراته برای اولین بار است حضور در میدان بزرگی مانند کاراته را تجربه خواهد کرد، پس تمام سعی خود را به کار خواهیم برد تا نماینده‌ای از بخش بانوان در این رقابت‌ها داشته باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا