مبینا حیدری:دوست داشتم جام قهرمانی را بالای سر ببرم/ داوری‌ها در لیگ کاراته منصفانه بود

عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: متاسفانه بر خلاف تلاش‌هایی که کردیم نشد که عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پایانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شاهین تهران برگزار و تیم مرداس قم موفق شد در فینال با نتیجه ۱۹ بر ۹ بر تیم جوانه صفادشت غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مبینا حیدری، عضو تیم ملی کاراته بانوان و باشگاه جوانه صفادشت، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره نایب قهرمانی تیمش در سوپر لیگ بانوان عنوان کرد: امسال با تمام وجود تمرین کردیم تا بتوانیم در فینال حضور داشته باشیم. متاسفانه بر خلاف تلاش‌هایی که کردیم نشد که عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: امسال لیگ خوبی را سپری کردیم. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت. داوری‌های منصفانه‌ای را شاهد بودیم. برای فینال مسابقات نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده بود. امیدوارم این روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد. تا لیگ منظمی را شاهد باشیم.

دارنده مدال برنز المپیک جوانان در مورد برنامه‌های پیش روی تیم ملی نیز اظهار کرد: پس از مسابقات لیگ رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه را در پیش داریم. این مسابقات از نظر فنی سطح بالایی دارد. امیدوارم در صورت اعزام بتوانیم در این مسابقات نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا