جلیل پور:کاراته بانوان ایران سیر صعودی دارد/ با شایستگی قهرمان لیگ شدیم

سرمربی کاراته بانوان مرداس قم گفت: امیدوارم بتوانیم برای المپیک کسب سهمیه کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پایانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شاهین تهران برگزار و تیم مرداس قم موفق شد در فینال با نتیجه ۱۹ بر ۹ بر تیم جوانه صفادشت غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

راضیه جلیل پور، سرمربی تیم مرداس قم، درباره عملکرد تیمش به خبرنگار برنا گفت: از شهریور ماه سال ۹۷ برای حضور در سوپرلیگ شروع به کار کردیم. هفت ماه کامل در اردو بودیم با گذشت زمان، تیم انسجام پیدا کرد و خوشبختانه در پایان موفق شدیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: از همان روزهای نخست حضورمان در لیگ حمایت‌های خوبی از طرف باشگاه داشتیم. در این مدت نیز تلاش کردیم این حمایت‌ها را به خوبی جبران کنیم که خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد.

جلیل پور درمورد وضعیت کلی سوپرلیگ بانوان هم گفت: مسابقات در بالاترین سطح فنی برگزار می‌شود. واقعا امسال تیم‌های خوبی در لیگ حضور داشتند. تعداد ملی پوشان حاضر در لیگ در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار بالا بود. این طور نبود که تیم‌ها تک قطبی باشند و قهرمان از روز اول مشخص باشد. در کل بازی‌های خوبی را شاهد بودیم.

وی افزود: مشکلات مالی همیشه گربیانگیر ورزش بانوان است. البته خوشبختانه تیم ما خوب حمایت شد. ولی امیدوارم برای فصل بعد اسپانسرهای بیشتری جذب لیگ شوند چرا که این لیگ می‌تواند پشتوانه بسیار مناسبی برای تیم ملی باشد. اگر حمایت مالی از ورزش بانوان شود قطعا شاهد رشد بیشتری در این بخش خواهیم بود.

سرمربی مرداس قم درمورد ارزیابی خود از وضعیت کاراته ایران عنوان کرد: خوشبختانه کاراته در حال حاضر جایگاه خوبی در میادین بین المللی دارد. کاراته کاهای ما قابلیت خوبی دارند. امسال هم برای تیم ملی لیگ‌های جهانی به طور مرتب برگزار شد. در این مدت به نظر من تیم ملی بانوان سیر صعودی داشت. امیدوارم بتوانیم برای المپیک کسب سهمیه کنیم تا برای اولین بار در این میدان بزرگ نیز روی سکو قرار بگیریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا