بهنام فر: منتقد فدراسیون کاراته هستم / برای کشورهای دیگر عجیب بود که تیم ایران در مسابقات حضور ندارد

مربی تیم های پایه کاراته ایران گفت: برای مربیان دیگر کشور ها خیلی عجیب بود که تیم ما به مسابقات اعزام نشد و به همین دلیل یکی از منتقدین فدراسیون کاراته هستم.

به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام فر سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوان کاراته ایران در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سه ماه در اردو بودیم و تیم فوق العاده آماده‌ای داشتیم که متاسفانه به مسابقات آسیایی اعزام نشدیم.

بهنام فر در ادامه افزود: این حق طبیعی کاراته کا‌های جوان است که بعد از ماه‌ها تمرینات سخت در مسابقات شرکت کنند. برای مربیان دیگر کشور‌ها خیلی عجیب بود که تیم ما به مسابقات اعزام نشد.

مربی تیم‌های پایه کاراته کشور همچنین تصریح کرد: فدراسیون نشین‌ها به ماگفتند وزارت ورزش و جوانان مجوز اعزام نمی‌دهد، اما با پیگیری‌های خودم و دوستانم در وزارت ورزش مشکل حل شد. در صحبت‌هایی که با رئیس فدراسیون داشتم او گفت که دغدغه‌ی فدراسیون مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش است و مشکل مالی وجود ندارد، اما وقتی که مشکل اعزام تیم توسط وزارت ورزش حل شد فدراسیون نشین‌ها مشکلات مالی را بهانه کردند و تیم را اعزام نکردند.

بهنام فر در ادامه گفت: اگر قرار بود تیم اعزام نشود پس چرا این اردو‌ها را تشکیل دادند؟ ما در بدترین فصل سال در چند استان کشور اردو تشکیل دادیم تا هزینه‌های فدراسیون کم شود و همه‌ی بچه‌ها و کادر فنی با هزینه شخصی در این اردو‌ها حاضر شدند و چیزی از فدراسیون دریافت نکردند.از بد قولی‌های انجام گرفته خیلی ناراحت هستم، زیرا ۲ سال است که تیم ملی امید به مسابقات اعزام نمی‌شود و این باعث می‌شود تا تیم بزرگسالان ما بدون پشتوانه باشد.

وی همچنی ادامه داد: چیزی که خیلی مرا ناراحت کرد مصاحبه طباطبایی (رئیس فدراسیون کاراته) بود که در آن مصاحبه اظهار کرد با توجه به این که اولویت اول مان کسب سهمیه المپیک است در رده‌هایی پایه برنامه‌ای برای اعزام نخواهیم داشت.

بهنام فر همچنین افزود: رئیس فدراسیون در زمان انتخابات شعار جذب منابع مالی سر می داد. او که از مشکلات خبر داشت چرا از روز نخست وعده اعزام داد؟ از منتقدان رئیس فدراسیون و کسانی که مانع اعزام تیم بودند خواهم بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا