اعضای تیم ملی کاراته فردا راهی مراکش می‌شوند

روادید اعضای تیم ملی کاراته کشورمان برای سفر به مراکش و شرکت در لیگ جهانی کاراته وان صادر شد تا این تیم بامداد روز چهارشنبه عازم مراکش شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان به میزبانی رباط مراکش طی روزهای جمعه تا یکشنبه، ۳۰ فروردین تا یکم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان برای حضور در این رقابت‌ها ساعت ۵:۳۰ بامداد فردا از طریق قطر راهی کازابلانکا سپس رباط می‌شوند.

برای تیم ایران در بخش بانوان، فاطمه صادقی در کاتای انفرادی، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی و حمیده عباسعلی در بخش کومیته با این تیم به میدان خواهند رفت.

هدایت تیم کومیته بانوان را ستاره موسوی، سرمربی برعهده دارد.

و در بخش مردان، در بخش کاتا ابوالفضل شهرجردی امیر مهدی‌زاده، مجید حسن‌نیا، هامون درفشی‌پور، امیر میرزایی، بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری، ذبیح‌الله پورشیب، مهدی خدابخشی، مهدی قراری‌زاده، علی فداکار، سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری در بخش کومیته با حریفان مبارزه خواهند کرد.

سیدشهرام هروی (سرمربی)، شهاب سلطانی (مربی) و سیدمحمد حسینی (بدنساز) ملی‌پوشان را در سومین مرحله مسابقات لیگ برتر جهانی کاراته وان همراهی خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا