مومنی: باید عملکردم به گونه‌ای باشد که ادامه دهنده راه آشوری باشم/ مطمئنا ویزای ملی‌پوشان برای حضور در مراکش صادر خواهد شد

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته گفت: باید عملکردم در کاراته به گونه‌ای باشد که ادامه دهنده راه و زحمات آشوری باشد.

به گزارش کاراته نیوز وحید مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون کاراته اظهار داشت: در ابتدا باید خدا را بابت توفیق خدمتگذاری به جامعه کاراته و ورزش کشور شکر کنم. با توجه به سال سخت کاراته، برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ نیازمند یاری تک‌تک اعضای خانواده کاراته هستیم و امیدوارم همه دست یاری به بنده بدهند تا روند رو به رشت و تکامل کاراته ایران را ادامه بدهیم.

 

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در خصوص توقعات بالای جامعه کاراته با توجه به حضور او به عنوان جانشین محسن آشوری، گفت: مطمئنا همینگونه است و باید عملکردم به گونه‌ای باشد که ادامه دهنده راه و زحمات آشوری باشد و قطار کاراته ایران را به سر منزل مقصود برسانیم. برای قبول مسئولیت دبیری فدراسیون کاراته نیز ابتدا از آشوری رخصت گرفتم و در ادامه مسئولیت را قبول کردم.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در خصوص اینکه با انتخاب به عنوان دبیر فدراسیون همچنان مسئولیت سازمان لیگ کاراته را نیز بر عهده خواهد داشت، عنوان کرد: هنوز در این خصوص با طباطبایی صحبتی نداشتم. اختتامیه سوپرلیگ کاراته ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و حتما برای فصل آینده برنامه های دیگری خواهیم داشت که به زودی اعلام خواهد شد.

مومنی در خصوص شرایط تیم ملی کاراته برای دریافت روادید مراکش جهت حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته خاطرنشان کرد: در حال حاضر ویزای تعدادی از بچه‌ها صادر شده است و ما همچنان پیگیر شرایط سایر بازیکنان هستیم. مطمئنا ویزای سایر بچه‌ها نیز تا پایان وقت اداری صادر خواهد شد تا تیم بامداد فردا(چهارشنبه) اعزام شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا