روحانی: حساسیت کسب سهمیه المپیک از مسابقات مراکش بیشتر خواهد شد

مربی تیم ملی کاراته گفت: با محاسبه کامل امتیازات از مسابقات لیگ برتر جهانی مراکش حساسیت از این مرحله بیشتر خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز حسین روحانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته در آستانه حضور در مسابقات لیگ برتر کاراته وان مراکش اظهار داشت: بعد از مسابقات لیگ جهانی اتریش در سال گذشته، یک اردوی تدارکاتی با تیم ملی فرانسه داشتیم که خیلی خوب و عالی برگزار شد. بعد از بازگشت به ایران نیز با توجه به تعطیلات نوروز، مدتی را به بچه‌ها استراحت دادیم.

وی تصریح کرد: البته بچه‌ها در تعطیلات نوروز با توجه به برنامه تمرینی حسینی، بدنساز تیم ملی پیگیر تمرینات شخصی خود بودند و ما نیز از راه دور با آنها در ارتباط بودیم. دور جدید تمرینات تیم ملی نیز از روز ۱۸ فروردین ماه آغاز شد و تا ۲۵ ادامه داشت تا به مراکش اعزام شویم. شرایط بدنی بچه‌ها خدا را شکر خوب است و تنها آسیب دیدگی‌های جزئی و کهنه وجود دارد که در شرایط حرفه‌ای برای همه ممکن است پیش بیاید. قطعا با کارهای پزشکی این مصدومیت‌ها برطرف خواهد شد تا با تمام قدرت در مراکش نتایج خوبی را کسب کنیم.

مربی تیم ملی در خصوص تداوم روند عملکرد خوب تیم ملی کاراته در سال ۹۸ عنوان کرد: فشردگی مسابقات در سال جاری نیز مانند سال گذشته است و در کنار آن حساسیت نیز افزایش یافته است. از مسابقات لیگ برتر جهانی مراکش نیز تمامی امتیازات برای ورودی المپیک به طور کامل محاسبه خواهد شد و همین موضوع شرایط را سخت‌تر خواهد کرد. قطعا از مراکش به بعد همه کشورها با قوای بیشتری در مسابقات شرکت خواهند کرد تا با کسب امتیازات لازم موفق به سهمیه المپیک شوند.

روحانی خاطر نشان کرد: شرایط مطمئنا سخت‌تر خواهد بود، اما به همان میزان فدراسیون برنامه سنگین‌تری خواهد داشت. امیدوارم در این برهه زمانی با حمایت بیشتر شرایطی را فراهم کنیم تا روند نتایج خوب ادامه داشته باشد و سه سهمیه المپیک را به صورت مستقیم کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه صحبت از کسب مدال المپیک از حالا منطقی نخواهد بود، گفت: در حال حاضر باید تمام تمرکز ما روی مسابقات کسب سهیمه المپیک باشد تا قدم اول را محکم برداریم. قطعا با برداشتن محکم قدم ابتدایی حتما در رسیدن به هدف نهایی و موفقیت در توکیو شرایط خوبی داشته باشیم. ما ابتدا باید به مسابقات پیش‌رو فکر کنیم تا به امید خدا با کسب سهمیه در این رویداد معتبر برای ورزش کشور مدال‌آور باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا