دیدار شاگردان هروی با شریعتمداری/ وزیر رفاه به صورت رسمی کاراته کا شد

محمد شریعتمداری وزیر رفاه و تعاون اجتماعی ضمن دیدار با مردان کاراته ایران پس از دریافت لباس این رشته به عنوان هدیه به جمع خانواده کاراته پیوست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی مردان کاراته کشورمان در حالی این روزها برای حضور در لیگ جهانی مراکش در اردوها تمرینات خود را پیگیری می‌کنند که امروز (دوشنبه) مردان طلایی کاراته ایران با حضور در وزارتخانه رفاه و تعاون اجتماعی دیداری را با شریعتمداری وزیر رفاه و تعاون اجتماعی داشتند.

 

در این دیدار سیدحسن طباطبایی رئیس جدید فدراسیون کاراته به همراه شهرام هروی، سرمربی پرافتخار کاراته ایران حضور داشتند. در این دیدار دوستانه یک دست لباس کاراته به شریعتمداری اهدا شد و از سوی فدراسیون کاراته نیز دان ۵ به رسم احترام به وزیر رفاه و تعاون اجتماعی هدیه دادند.

زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه حضور داشت که دقایقی را با ملی پوشان به گفت‌وگو پرداخت. ضمن اینکه محمد دادکان مشاور ورزشی شریعتمداری نیز در این جلسه حضور داشت.

 

سعید حسنی پور از قهرمانان سابق و کارمند سازمان تامین اجتماعی به همراه ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته نیز در این نشست دوستانه حضور داشتند. امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و مهدی خدابخشی نمایندگان تیم ملی کاراته نیز در این نشست حضور داشتند. مردان کاراته کشورمان تا کنون سه بار در مسابقات جهانی عنوان قهرمانی را از آن خود کرده‌اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا