فاطمه صادقی:زمان مناسب برای کسب آمادگی لازم را دارم/ امیدوار به کسب نتیجه خوب در مسابقات ساحلی آمریکا هستم

عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: شناختی نسبی نسبت به کشورهایی مانند ژاپن، اسپانیا و نروژ دارم. امیدوارم بتوانم نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از اتمام مسابقات قاره‌ای اروپا و آمریکا لیست کاراته‌کاهای شرکت کننده در مسابقات ساحلی جهان (آنوک ۲۰۱۹) را فدراسیون جهانی اعلام کرد که بر اساس آن آخرین سهمیه‌ها به ۱۰ کاراته کا از ۱۰ کشور مختلف تعلق گرفت.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی در این لیست نام فاطمه صادقی از ایران که در مسابقات قهرمانی جهان به جایگاه نهم دست یافت نیز دیده می شود.

فاطمه صادقی، عضو تیم ملی کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درباره این مسابقات عنوان کرد: مسابقات المپیک ساحلی برای اولین بار برگزار خواهد شد که از کشور ایران بنده موفق شدم به عنوان تنها نماینده ایران در رشته کاراته در این رقابت‌ها حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: با توجه به کشورهایی که در این رقابت حضور دارند قطعا از نظر فنی مسابقات در سطح بالایی برگزار خواهد شد. شناختی نسبی نسبت به کشورهایی مانند ژاپن، اسپانیا و نروژ دارم. امیدوارم بتوانم نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

صادقی در پایان افزود: مسابقات المپیک ساحلی مهرماه سال جاری به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد. بنابراین زمان مناسبی برای کسب آمادگی لازم دارم. برای این فرصت هفت ماهه نیز از همین الان برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است که امیدوارم بتوانم نتیجه مطلوبم را کسب کنم و افتخار آفرین باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا