پورشیب: سال ۹۸ برای کاراته ایران سرنوشت‌ساز است/ توقع داریم از تیم ملی حمایت شود

ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: سال ۹۸ برای کاراته ایران سرنوشت ساز است و به طور متوسط هر یک ماه یک مسابقه حساس در پیش داریم.

به گزارش کاراته نیوز ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته اظهار داشت: پس از تعطیلی اردو‌های تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کردم و در شرایط بدنی ایده‌آلی قرار دارم و به امید خدا سال جدید را هم با صلابت آغاز خواهم کرد. اردوی تیم ملی از امروز (یکشنبه) برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان مراکش آغاز می‌شود و تمام ملی‌پوشان برای حضور موفق در این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.

وی در واکنش به اینکه آیا موفقیت‌های او در سال جدید هم ادامه خواهد داشت، گفت: در سال ۹۷ چندین مدال به دست آوردم و انرژی خوبی از سال گذشته گرفتم و تمام تلاشم این است که در سال جدید مدال‌های خوشرنگتری کسب کنم. مطمئن باشید من و تمام کاراته‌کا‌ها برای کسب امتیازات المپیک از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک حضور پیدا کند، تصریح کرد: در سال ۹۸ به طور متوسط هر یک ماه یک مسابقه سخت داریم و باید خودمان را در بالاترین سطح نگه داریم تا در سال منتهی به المپیک بهترین عملکرد را داشته باشیم. سال ۹۸ می‌تواند برای کاراته ایران سرنوشت ساز باشد و نباید هیچ رقابتی را برای کسب سهمیه المپیک توکیو از دست بدهیم.

پورشیب در پاسخ به این سوال که به عنوان کاپیتان تیم ملی چه توقعی از رئیس جدید فدراسیون کاراته دارد، خاطرنشان کرد: طباطبایی پیش از رئیس شدن در فدراسیون کاراته مدتی را سرپرست بوده و شناخت خوبی از جامعه کاراته ایران دارد. توقع ما این است که از مجموعه تیم ملی حمایت شود تا در پایان سال عملکرد ما موجب افتخار ورزش ایران شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا