رزیتا علیپور: کسب سهمیه المپیک نیاز به تمرین و تلاش‌های فراوان دارد/ کاراته بانوان رشد چشمگیری داشته است/ حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم مهمتر از رنگ مدال خواهد بود

عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت: همه تمرکزم حضور در مسابقات مختلف جهانی است که با کسب امتیازات بتوانم به سهمیه المپیک برسم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رزیتا علیپور، عضو تیم ملی کاراته بانوان درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال ۹۷ در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در سال ۹۷ بازی های مهم آسیایی، جاکارتا و جهانی را پشت سر گذاشتیم. در این رویدادهای مختلف ورزشی بخشی از آن برایم تلخ و بخشی هم شیرین بود.

وی ادامه داد: همه تمرکزم حضور در مسابقات مختلف جهانی است که با کسب امتیازات بتوانم به سهمیه المپیک برسم و امیدوارم با کسب مدال خوش رنگ در رویدادهای مختلف ورزشی دل مردم کشورم را شاد کنم.

علیپور با اشاره به اینکه مهمترین خواسته من از خودم در سال ۹۸ رسیدن به سهمیه المپیک است، افزود: رشته ورزشی کاراته در سال آینده، سال پر تلاشی را پیش رو خواهد داشت. همه تلاش خود را به کار می برم تا در این مسابقات به عنوان های خوبی برسم و با کسب سهمیه المپیک که افتخار بزرگی است بتوانم حضور موفقی در المپیک توکیو داشته باشم.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته بانوان پتانسیل کسب سهمیه را دارند و می توانند با همه توان نتایج خوبی در رقابت های مختلف کسب کنند. امیدوارم سال آینده با مدال هایی که به‌دست می آورم دل مردم ایران را شاد کنم. برای همه کاراته کاهای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان گفت: امیدوارم از فرصت های‌مان نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. شرایط تمرینی بسیار خوب برگزار شد و مربیان و بازیکنان تلاش خود را کردند. امیدوارم حاصل این تلاشِ دسته جمعی بسیار خوب باشد. همه ملی پوشان از تمرینات راضی هستند و به آمادگیِ که مدنظر کادر فنی و خود ملی پوشان بود بسیار نزدیک شدیم. حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم مهمتر از رنگ مدالم خواهد بود و افتخار می کنم با این پوشش در مسابقات برون مرزی شرکت می کنم. سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای مردم کشورم باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا