پیام طباطبایى به مناسبت نوروز باستانى/ براى تکرار موفقیت ها کاراته بیش از همیشه نیاز به وحدت و همگرایى است 

رئیس فدراسیون کاراته با صدور پیامى فرارسیدن نوروز باستانى را تبریک گفت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومى فدراسیون کاراته، سید حسن طباطبایى در پیامى فرا رسیدن نوروز باستانى را به مردم فهیم کشورمان تبریک گفت.

در متن پیام نوروزى طباطبایى آمده است:

” یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال”

“حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی عزیزان به ویژه خانواده بزرگ و پرافتخار کاراته تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند منان برای همه مسئلت دارم.

تقارن نوروز ۹۸ و حلول سال جدید با ماه مبارک رجب، این معنا را در ذهن تداعی می‌کند که امسال، سال خاص نزول رحمت الهی است. این امیدواری نیز برگرفته از فرمایش مقدس پیغمبر اکرم(ص) است که ماه رجب را شهرالله الاصم نامیدند، یعنی ماه رگبار رحمت خداوند.

سال ۹۸ سال مهمى برای ورزش ایران به ویژه کاراته است. در سال پیش رو ورزشکاران عزیزمان باید آستین همتشان را براى موفقیت در ماراتن کسب سهمیه المپیک ٢٠٢٠ بالا بزنند تا انشا الله جواز حضور در توکیو را در کوتاه ترین زمان ممکن کسب کنند.

تردیدى نیست که بازیگر اول رقابتهاى پیش رو ورزشکاران هستند که نیاز است تمریناتشان را در فضایى آرام و به دور از هرگونه دغدغه دنبال کنند تا به هدف نهایى خود که همان کسب مدالهاى ارزشمند المپیک است ، دست یابند.

آرامش مذکور بدست نمى آید مگر در سایه وحدت و همگرایى؛ در سالى که ساعات پایانى اش را پشت سر مى گذاریم انتخابات فدراسیون کاراته برگزار شد و با اعتماد اعضاى محترم مجمع فرصت خدمتگزارى نصیب بنده حقیر گردید.

با تعیین تکلیف فدراسیون حالا انتظار مى رود دیگر رقابت جاى خود را به رفاقت دهد و همگى با پرهیز از اختلافات تفرقه افکن، تنها به دنبال تکرار موفقیت هاى رشته پرافتخار کاراته باشیم.

باید توجه داشت که فدراسیون کاراته متعلق به تک تک اعضاى این خانواده بزرگ است. ما تصمیم داریم با نگرش عقلانى، ملى و انقلابى از تمام سرمایه هاى کاراته در جهت تحقق اهداف و به فعلیت دراوردن توان بالقوه اش استفاده کنیم.

بر همین اساس اعلام مى کنم که درب فدراسیون به روى همه باز است، من و همکارانم منتظر ارایه پیشنهادات و راهکارهاى همه عزیزان به ویژه پیشکسوتان هستیم؛ پیشکسوتانى که به حق سرمایه هاى ارزشمند کاراته به حساب مى آیند.

در پایان وظیفه خود می دانم از زحمات کلیه اعضای جامعه ورزش از جمله وزیر محترم ورزش و جوانان، رئیس محترم کمیته ملى المپیک، تمام مربیان، ورزشکاران،روسای هیات های محترم ورزشی استانها، روسای محترم انجمن ها و سبک های ورزشی، مدیران و رسانه های زحمتکش که در تلاش برای انعکاس رویدادها همیشه صحت و دقت را سرلوحه کارشان قرار دادند، تقدیر و تشکر کنم.

همچنین در این روزهای پایانی سال، یادی می کنیم از بزرگانی که در یک سال اخیر از جمع ما جدا شدند. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا