مراسم معارفه سیدحسن طباطبایی برگزار شد

 مراسم معارفه حسن طباطبایی، رئیس جدید فدراسیون کاراته برگزار شد.

مراسم معارفه سیدحسن طباطبایی، رئیس جدید فدراسیون کاراته امروز (یکشنبه) با حضور محمد شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته، شهرام هروی، سرمربی تیم ملی و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان کاراته برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این مراسم اسبقیان با تبریک میلاد امام جواد (ع) و عید نوروز عنوان کرد: طباطبایی از مدیران پرتلاش و باسابقه و ورزشی وزارت ورزش و جوانان است که منشا خدمات فروانی در وزارت ورزش بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین باید از زحمات محمدصادق فرجی که باعث روند صعودی کاراته و موفقیت‌های این رشته بود، تشکر کنم. فرجی با احترام به قانون نظام جمهوری اسلامی و علی‌رغم میل وزارت ورزش از سمت خود استعفا و با تمکین از سمت خود کناره‌گیری کرد. بعد از رفتن فرجی نیز آشوری زحمات زیادی را به همراه کادرفنی متقبل شد تا نتایج موفقیت آمیزی را کسب کنند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: به صورت ویژه نیز باید از آشوری تشکر کنم که در شرایط جنگ اقتصادی با هماهنگی بسیار کامل با وزارت ورزش و با برنامه از پیش تعیین شده قدم‌های خوبی برای اداره کاراته برداشت. وظیفه دارم از طرف مقام عالی وزارت ورزش و داورزنی به صورت ویژه از آشوری تشکر کنم.

وی در ادامه با ابراز احساس خوب خود از حضور در جمع پیشکسوتان کاراته برای مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون گفت: برگزاری مراسم معارفه در روز مقدسی مانند میلاد امام جواد (ع) اتفاق خوبی است و امیدوارم در مدیریت جدید شاهد اتفاقات خوب و کسب مدال در المپیک توکیو باشیم و قطعاً با کمک جامعه و پیشکسوتان کاراته این اتفاق خواهد افتاد. یکی از فدراسیون‌ها که ستاد عالی بازی‌های المپیک حساب ویژه‌ای رو آن دارد کاراته است و امیدوارم با همدلی و وحدت این اتفاق بیفتد. کاراته از امروز با مدلی جدید و شیوه‌های جدید مدیریتی اداره خواهد شد که از محسنات تغییر و تحولات است و امیدوارم مشکلات برنامه‌ریزی نیز یک به یک برطرف شود. طباطبایی از امتحانات اداره فدراسیون‌هایی که به صورت سرپرست از طرف وزارت ورزش به او سپرده بود، سربلند بیرون آمد و در مجموعه وزارت ورزش همه از تصمیم مجمع کاراته که به آن تمکین می‌کنیم، خوشحال بودند. مطمئن باشید وزارت ورزش نیز در کنار این مدیر توانمند خواهد بود و قطعاً طباطبایی نیز برای حوزه‌های بانوان و ورزش همگانی برنامه خواهد داشت.

در ادامه باقری رئیس گروه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان حکم ریاست حسن طباطبایی از طرف مسعود سلطانی‌فر، وزیر وزارت ورزش و جوانان را که در مجمع روز پنجشنبه ۲۳ اسفندماه با کسب ۳۶ رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کاراته انتخاب شده بود، قرائت کرد.

در ادامه محسن آشوری، سرپرست گذشته فدراسیون کاراته و دبیر پیشنهادی طباطبایی در دوره جدید ریاست خود گفت: ابتدا به برادر خوبم طباطبایی تبریک می‌گویم و امیدوارم او در تمامی عرصه‌ها ثابت قدم باشد. مجمع کاراته نمایشی از قدرت، وفاق و همدلی جامعه کاراته بود و اعضای مجمع با بالاترین آرا رای خود را به طباطبایی دادند. از ۴۱ رأی مجمع، طباطبایی موفق به کسب ۳۶ رأی شد و پنج رأی نیز به احمد شقاقی رسید که از او هم تشکر می‌کنم. باید از تمامی اعضای مجمع و هیئت‌های فدراسیون کاراته که نقش پررنگی در موفقیت‌های کاراته داشتند، تشکر کنم. همیشه عنوان کردم که هیئت‌ها با وجود تمام محدودیت‌ها نقش زیادی در تربیت قهرمانان داشتند و همان‌طور که در گذشته گفتم ما به آنها یک سوزن دادیم و توقع افتتاح یک تونل را داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم جدیدی برای آینده خود دارم و به زودی نیز اعلام خواهم کرد. همچنین باید از تمام ضعف‌ها و کم و کاستی‌ها در اداره کاراته عذرخواهی کنم و عنوان کنم کاراته از ظرفیت‌ بالایی برای موفقیت در المپیک برخوردار است و می‌تواند طلایه‌دار ورزش کشور باشد.

سیدحسن طباطبایی نیز بعد از دریافت حکم ریاست خود عنوان کرد: سال ۹۸ سال سخت ما قبل از المپیک است و سال بسیار پرکاری در انتظار فدراسیون است و می‌طلبد همه خانواده کاراته با انرژی‌های مثبت مانند روز مجمع که به این حقیر اعتماد کردند، کنار این رشته باشند تا روز‌های موفقی را برای این رشته رقم بزنیم. باید از سلطانی‌فر و داورزنی به خاطر رقم زدن بستر دموکراتیک برای انتخابات کاراته تشکر کنم. از همه رؤسای فدراسیون کاراته تشکر می‌کنم و یاد و خاطره مهرآیین و کتیرایی را که در سال گذشته از دست دادیم، گرامی می‌دارم.

رئیس جدید فدراسیون کاراته گفت: همچنین از آشوری استاد خودم که در دوران سرپرستی فدراسیون کاراته زحمات زیادی را متقبل شد و با تدبیر زیاد کارها را انجام داد تشکر می‌کنم و همچنین از اسبقیان به خاطر محبتی که به من داشت قدردانی می‌کنم و دست اساتید کاراته را هم به گرمی می‌فشارم. آرزو می‌کنم با کمک همدیگر و هم‌افزایی بالا در سالی که بزنگاه تاریخی کاراته برای کسب سهمیه است و سال بعد از آن که شاهد اولین حضور کاراته در المپیک ۲۰۲۰ است به هم کمک کنیم. من و وزارت ورزش به تنهایی نمی‌توانیم برای موفقیت کاراته کاری انجام بدهیم و موفقیت نیازمند دست به دست دادن همه ارکان و خانواده کاراته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا