آشوری: فدراسیون کاراته را بدون ریالی بدهی تحویل می‌دهم/ برای گرفتن پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم

دبیر فدراسیون کاراته گفت: در این مدت برای گرفتن پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم، حقوق کادر فنی و قهرمانان هر چند ناچیز پرداخت شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته پس از پایان مجمع فدراسیون گفت: بعد از اینکه از سوی وزارت ورزش مورد اعتماد قرار گرفته و به عنوان سرپرست انتخاب شدم، بدون نایب رئیس و دبیر و تنها با حمایت و همکاری کارکنان فدراسیون بهرمند شدم.

وی افزود: تلاش داشتم که مجمع بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای برگزار شود و از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم. اعضای مجمع می‌توانند به این موضوع شهادت بدهند و تلاشم این بود که فلسفه مجامع اجرایی شود که همین طور هم شد.

آشوری تصریح کرد: در این مدت سه اعزام داشتیم که با درخشش تمامی اعضای تیم ملی و کادر فنی نتایج بسیار خوبی کسب شد. در این مدت برای گرفتن پول پشت در اتاق داورزنی یا صالحی امیری نرفتم، حقوق کادر فنی و قهرمانان هر چند ناچیز پرداخت شد.

دبیر فدراسیون کاراته با بیان اینکه اکنون فدراسیون را بدون ریالی بدهی تحویل می‌دهم اظهار داشت: پس از پرداخت حقوق و پاداش همه کارکنان، پاداش مدال‌آوران و مبلغی در حساب فدراسیون، می‌توانم با فراغ بال مدیریت فدراسیون را تحول رئیس آینده بدهم و همچنان در خدمت جامعه پرافتخار کاراته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا