نیاز کاراته به توسعه پایدار و تامین منابع مالی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود

بیانگذار کیوکوشین کاراته درایران گفت: با توجه به موقعیت حساس کاراته و حضور این رشته در المپیک، اهمیت توسعه پایدار و تامین منابع مالی، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوسف شیرزاد پیرامون انتخابات فدراسیون کاراته اظهار داشت: صندلی ریاست فدراسیون کاراته جایگاهی حساس است و تکیه بر آن، مسوولیت سنگینی را متوجه رییس آینده خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت حساس کاراته و حضور این رشته در المپیک، اهمیت توسعه پایدار و تامین منابع مالی، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

این پیشکسوت کاراته گفـت: مثالی میزنم؛ بهترین راننده دنیا هم که باشی و جدیدترین اتومبیل را هم در اختیار داشته باشی، اگر بنزین نداشته باشی، نمی توانی حرکت کنی.

وی تاکید کرد: رییس آینده فدراسیون اگر به دنبال نتایج مطلوب است باید در تصمیماتش، مشاوران کارکشته و زبده را دخیل کند. همچنین تشکیل شورای راهبردی پیشکسوتان و لازم الاجرا دانستن تصمیمات آن از ضروریات است

شیرزاد سپس اظهار داشت: صاحبان رای باید سوابق مدیریتی و کارنامه کاندیداها را به دقت بررسی کنند و عملکرد آنها را در حوزه های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند. مطمئنا در این صورت می توان یک انتخاب اصلح را برای این فدراسیون پیش بینی کرد.

وی در پایان یادآور شد: از صمیم قلب می گویم آرزویی جز خدمت گذاری به جامعه فهیم کاراته ندارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا