شایعه یا واقعیت؟/ تلاش کاندیدای ریاست فدراسیون کاراته برای خرید رای!

مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در حالی پنجشنبه هفته جاری (۲۳ اسفندماه) برگزار خواهد شد که برخی از کاندیدا‌ها از ولخرجی‌های عجیب یک نامزد ریاست فدراسیون به سطوح آمده‌اند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، یکی از نامز‌هایریاست فدراسیون کاراته که بدون سر و صدا ثبت نام کرد و برای هیچ یک از اهالی این خانواده شناخته شده نیست، در چند هفته گذشته به شدت خبرساز شده و شنیده‌ها از ولخرجی‌های این کاندیدا برای کسب رای خبر می‌دهند.
در روز‌های نزدیک به مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته و در حالی که هر روز خبر‌های عجیبی در خصوص صلاحیت‌های کاندیدا‌ها شنیده می‌شود و حتی این امکان وجود دارد که این مجمع لغو شود، هنوز صحبت‌هایی درخصوص تلاش‌های لحظه آخری یکی از کاندیدا‌ها برای خرید رای شنیده می‌شود.
بدیهی است افرادی که برای ریاست یک فدراسیون تلاش می‌کنند، برای اخذ رای به استان‌ها سفر می‌کنند و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند. اما خرید رای مسئله‌ای هست که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.
شایعه ولخرجی این کاندیدا‌ها در حدی جدی شده که یکی، دو نفر از رقیبان او به شدت نسبت به این موضوع اعتراض کردند. شاید هیچوقت نتوان این خبر را ثابت کرد، اما اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، وزارت ورزش و جوانان باید هرچه زودتر ورود کند تا جلوی این ناجوانمردی گرفته شود.
کاراته از جمله فدراسیون‌هایی محسوب می‌شود که روسای هیئت استان‌ها جزو بازوان توانمند مجموعه حساب می‌شوند و موضوعی که اکثر کاندیدا‌ها به آن توجه دارند، تیزهوشی مسئولان استان‌ها در انتخاب بهترین گزینه است. قطعا روسای استان‌های کاراته به عنوان یک کارشناس، تفاوت یک مدیر بابرنامه را با شخصی که سعی در خرید رای دارد، متوجه شده و بهترین تصمیم را در روز مجمع اتخاذ خواهند کرد.
کاراته یکی از پرحاشیه‌ترین رشته‌های ورزشی است و انتظار می‌رود با فراهم کردن شرایط عادلانه در مجمع انتخابات فدراسیون کاراته، در نهایت اصلح‌ترین فرد برای ریاست این فدراسیون انتخاب شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا