عموزاده: کاراته قبل از المپیک شرایط حساسی دارد/ اعضای مجمع با دقت رای دهند

سرگروه پیشین تیم ملی کاراته گفت: کاراته ایران روند بسیار خوبی را برای کسب سهمیه المپیک طی می کند و امیدوارم اعضای مجمع با درک این شرایط در انتخاب رئیس آینده فدراسیون دقت کنند.

به گزارش کاراته نیوز مهدی عموزاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: یک سال آینده برای کاراته ایران بسیار مهم است و باید آرامشی که هم اکنون در کاراته ایران حاکم است، تداوم داشته باشد تا با کمک و همدلی تمامی اعضای این خانواده بتوانیم یک نتیجه تاریخی را در بازی‌های المپیک رقم برنیم.

دارنده اولین نشان طلای کاراته جهان ادامه داد: خیلی امیدواریم که تلاش مسئولان فدراسیون جهانی به تداوم حضور کاراته در المپیک منتهی شود، ولی باید درک کنیم که شاید ۲۰۲۰ اولین و آخرین حضور کاراته در المپیک به عنوان یک رشته رسمی باشد و ایران نیز باید از این موقعیت بهترین استفاده را کرده و مدال‌هایی که می‌تواند تاریخی باشد را بدست آورد.

وی افزود: تیم ملی کاراته روند خوبی را طی می‌کند، کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جهانی و سه تورنمنت سطح بالا در لیگ جهانی نشان از یک کار تیمی و با پشتوانه است. وظیفه مسئولان ورزش کشور این است که با حمایت تمام از این تیم، شرایط مناسبی را برای کادر فنی و اعضای تیم ملی فراهم کنند تا با فراغ بال و بدون دغدغه به تمرین و حضور در مسابقات پیش رو فکر کنند و با حداکثر سهمیه راهی توکیو شوند.

عموزاده در خصوص حضور در مراسم افتتاحیه موزه المپیک هم گفت: این مراسم روز گذشته با حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و من نیز به دعوت فدراسیون با شرکت در این مراسم مدال طلای جهان (۱۹۹۶ سان سیتی) را با افتخار به این موزه هدیه دادم.

سرگروه پیشین تیم ملی افزود: در جریان این مراسم فرصتی دست داد تا با وزیر ورزش در خصوص کاراته، شرایط فعلی و موقعیت حساس این رشته در ۱۸ ماه آینده تا المپیک توکیو صحبت کنیم. از سلطانی فر خواستیم که با حمایت از این رشته می‌توانیم به نشان‌های با ارزشی در المپیک دست پیدا کنیم و در این مسیر هم محسن آشوری دبیر فدراسیون به عنوان یک یار همیشگی می‌تواند همچنان تأثیر مستقیم و خوب خود را در تیم ملی داشته باشد.

وی در پایان گفت: همانطور که در ابتدا عرض کردم، کاراته مدتهاست شرایط خوبی را تجربه می‌کند و خیلی امیدوارم که اعضای مجمع روز پنجشنبه تصمیمی اتخاد کنند که همین شرایط ادامه یابد. خدای ناکرده انتخابی نکنند که خیلی زود پشیمان از رأی که دادند، شوند. خوشبختانه رزومه افراد مشخص است و می‌توانند با دقت روی عملکرد و برنامه نامزدها بهترین انتخاب را در راستای اهداف کاراته داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا