یک ورزشکار زن و پنج ورزشکار مرد در بین رتبه های تک رقمی اوزان المپیکی کاراته

کمتر از یکسال تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده و تمامی علاقه مندان به رشته کاراته منتظرند تا نفرات برگزیده این رشته در اولین حضورش در المپیک را بشناسند. 

به گزارش “کاراته نیوز”، کاراته در اولین حضور خود در المپیک در هشت بخش، کاتا انفرادی آقایان، کومیته اوزان ۶۷- ، ۷۵- ، ۷۵+ کیلوگرم و کاتا انفرادی بانوان به همراه کومیته اوزان ۵۵- ، ۶۱- ، ۶۱+ کیلوگرم برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان تا به اینجا توانسته در مجموع بین ده نفر برگزیده هر بخش شش نماینده داشته باشد.

تیم ملی آقایان کشورمان در بخش کاتا انفرادی نماینده ای بین ده نفر برتر ندارد اما در بخش کومیته با هدایت شهرام هروی عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته در سه وزن المپیکی، ۵ نماینده تک رقمی داشته باشد.

🔻 وزن منهای ۶۷ کیلوگرم/ هامون درفشی پور/ رنکینگ ۹

🔻وزن منهای ۷۵ کیلوگرم/ بهمن عسگری/ رنکینگ ۲

🔻 وزن منهای ۷۵ کیلوگرم/ علی اصغری آسیابری/ رنکینگ ۹

🔻وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم/ سجاد گنج زاده/ رنکینگ ۴

🔻وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم/ ذبیح الله پورشیب/ رنکینگ ۵

در بخش کاتا انفرادی بانوان نیز تیم ملی کشورمان همانند آقایان در بین ده نفر برتر بازیکنی ندارد اما در بخش کومیته تیم تحت هدایت ستاره موسوی تنها یک نماینده در بین سه وزن المپیکی دارد.

🔻وزن منهای ۶۱ کیلوگرم/ رزیتا علیپور/ رنکینگ ۸

علیپور در حال حاضر تنها نماینده بانوان ایران در بین ۱۰ نفر برتر رنکینگ المپیکی حضور دارد که امیدواریم با توجه به مدت زمان باقی مانده تا المپیک بر تعداد بانوان حاضر در این رنکینگ اضافه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا