وزن منهای ۶۷ کیلوگرم/ میرزایی و درفشی پور یک گام تا مدال برنز

دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز،  در پایان روز نخست(امروز جمعه ۲۶ بهمن ماه) این پیکارها که با حضور ۸۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور در دوبی امارات برگزار شد،امیررضا میرزایی در مبارزه اول ۹ بر یک فرانچسکو دی اونفریو از ایتالیا را شکست داد. میرزایی در دومین بازی ۵ بر ۳ ماسامیشی فوناهاشی از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ را مغلوب کرد. سپس با نتیجه ۸ بر ۶ مارسل تادیسی از مجارستان دارنده عنوان نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۶ پیروز شد و در چهارمین دیدار مقابل استیون داکوستا فرانسوی دارنده مدال طلا کاراته وان فرانسه در سال ۲۰۱۹ و مدال طلا قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت.
قهرمان جوان کشورمان در جدول شانس مجدد یک بر صفر موسی بک سلطان از قزاقستان دارنده نقره و برنز امیدهای آسیا را شکست داد و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز باید به مصاف استفان پوکورنی از اتریش برود.

در همین وزن هامون درفشی پور دیگر ملی پوش کشورمان، در نخستین دیدار یک بر صفر ایکبولجان اوزاکف از ازبکستان نفر سوم آسیا را برد. در دومین دیدار مقابل سوچیرو ناکانو از ژاپن دارنده مدال های طلا و نقره امیدهای آسیا و طلا امیدهای جهان پس از تساوی ۳ بر ۳ با قانون سنشو برنده شد تا در مبارزه سوم به مصاف وینسوس فیگوئرا از برزیل دارنده نقره و برنز جهان برود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده و به نیمه نهایی راه یابد.
او در نیمه نهایی ۳ بر صفر نتیجه را به دیدار امیرعلی از قزاقستان واگذار کرد و به جدول رپه شارژ رفت تا روز یکشنبه برای کسب مدال برنز با فهد الختامی نماینده کشور عربستان به رقابت بپردازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا