آخرین وضعیت نامزدهای فدراسیون کاراته/ فرجی همچنان بلاتکلیف

طبق اعلام دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته، صادق فرجی تا ۱۵ روز مانده به زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته باید مجوز‌های لازم را ارائه دهد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات هشت فدراسیون ورزشی تا پایان سال ۹۷ برگزار خواهد شد. پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان برخی رؤسای فدراسیون‌ها از سمت خود کنار رفتند و برخی هم دوره چهارساله آنها به پایان رسیده و باید انتخابات این فدراسیون‌ها هم برگزار شود.

انتخابات فدراسیون کاراته قرار است ۲۳ اسفند برگزار شود. محمدرضا کاشانی در مورد انتخابات فدراسیون کاراته گفت: ما منتظریم تا اسامی نهایی برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته اعلام شود. البته سوابق برخی دوستان در کمیسیون تطبیق مورد بررسی قرار گرفته است و بر اساس تبصره دو ماده ۶ آیین‌نامه انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی سوابق مدیریتی آنها برای کمیسیون تطبیق مکفی نبوده است.

وی در مورد اسامی این نفرات گفت: ما منتظر هستیم تا اسامی نهایی افراد اعلام شود بنابراین فعلاً نمی‌توانیم نامی از این نفرات ببریم.

صادق فرجی هم یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون کاراته است. او که چندی پیش به عنوان رئیس این فدراسیون مشغول به فعالیت بود به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود کنار رفت، اما از آنجایی که فرجی مدعی بود که زودتر از موعد بازنشسته شده است در انتخابات فدراسیون مجدداً ثبت‌نام کرد.

کاشانی با اشاره به وضعیت صادق فرجی عنوان کرد: حضور فرجی در انتخابات فدراسیون کاراته مشروط به ارائه نامه اعاده کار از سوی مراجع زیر صلاح است. او می‌تواند تا ۱۵ روز مانده به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته مجوزهای لازم را جهت حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ارائه دهد، در غیر این صورت اجازه حضور در انتخابات را ندارد. هنوز وضعیت فرجی مشخص نیست، البته تا ۱۵ روز مانده به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته هم زمان دارد و می‌تواند مجوزهای لازم را ارائه دهد.

کاشانی که دبیر مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان را هم برعهده دارد، در مورد انتخابات این فدراسیون هم گفت: طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان ۲۶ اسفند برگزار می‌شود. از بین نامزدهای این فدراسیون، عارف سعیدی( فیزیوتراپ) به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی رد صلاحیت شد و رمضانعلی دولو هم از حضور در انتخابات انصراف داد.

وی ادامه داد: در حال حاضر افشین داوری (سرپرست فعلی فدراسیون والیبال)، کرم‌الله علیمرادی (رئیس پیشین فدراسیون ناشنوایان) و مهران تیشه‌گران (دبیر فدراسیون ناشنوایان)،‌کاظم نظم‌ده (رئیس سابق این فدراسیون و از مدیران سازمان بهزیستی)، سعید کاظمی (پزشک) و مسعود فراهانی طجر (کارشناس وزارت ورزش و جوانان) ۶ کاندیدایی هستند در مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان با هم رقابت می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا