تاریخ و نحوه برگزاری رقابتهای انتخابی کاراته پایه دختران و پسران تغییر کرد

با توجه به درخواست کارشناسان، مربیان و بررسی های بعمل آمده نحوه برگزاری رقابتهای انتخابی مرحله اول پایه دختران و پسران تغییر کرد.

به گزارش سایت کاراته نیوز و به نقل از فدراسیون کاراته، با توجه به تعدد مقام آوران در ۴ رویداد مختلف(المپیاد استعدادیابی، مسابقات قهرمانی کشور، لیگ های کاراته وان ایران، نفرات دعوت شده مسابقات قهرمانی کشور، نفرات منتخب لیگ های پایه ) در بخش نوجوانان، جوانان و امید و بنا به درخواست کارشناسان، مربیان و بررسی های بعمل آمده رقابتهای انتخابی دختران و پسران روز پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس رقابتهای انتخابی دختران در سالن شهید افراسیابی و مسابقات پسران در سالن تختی تهران خواهد بود.

نحوه برگزاری انتخابی پسران و دختران به شرح ذیل است:
رده سنی نوجوانان/
دور اول: نفرات سوم و سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور تهران، نفرات دوم، سوم و سوم مشترک مسابقات استعدادیابی اراک و سنندج، نفرات سوم و چهارم رنکینگ کاراته وان و نفرات دعوت شده از مسابقات قهرمانی کشور و منتخب لیگ های پایه به صورت تک حذفی با هم به رقابت پرداخته و ۲ یا ۳ نفر برتر به بخش مرحله دوره ای در همان روز معرفی می شوند.
دور دوم: نفر اول المپیاد استعدادیابی، نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور، نفر دوم رنکینگ کاراته وان ایران و نفرات منتخب از دور اول به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداخته و در پایان ۲ یا ۳ نفر به مرحله بعد انتخابی که در تاریخ اول اسفند ماه برگزار می شود، راه می یابند.

رده سنی جوانان/
دور اول: نفرات سوم و سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور تهران، نفرات سوم و چهارم رنکینگ کاراته وان و نفرات دعوت شده از مسابقات قهرمانی کشور و منتخب لیگ های پایه به صورت تک حذفی با هم به رقابت پرداخته و ۲ یا ۳ نفر برتر به بخش مرحله دوره ای در همان روز معرفی می شوند.
دور دوم: نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور، نفر دوم رنکینگ کاراته وان ایران و نفرات منتخب از دور اول به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداخته و در پایان ۲ یا ۳ نفر به مرحله بعد انتخابی که در تاریخ اول اسفند ماه برگزار می شود، راه می یابند.

رده سنی امید/
دور اول: نفرات سوم و سوم مشترک مسابقات قهرمانی کشور تهران، نفرات سوم و سوم مشترک کاراته وان( به شرط داشتن شرایط سنی) و نفرات دعوت شده از مسابقات قهرمانی کشور و منتخب لیگ برتر به صورت تک حذفی با هم به رقابت پرداخته و ۲ یا ۳ نفر برتر به بخش مرحله دوره ای در همان روز معرفی می شوند.
دور دوم: نفر دوم مسابقات قهرمانی کشور، نفر دوم کاراته وان ایران و نفرات منتخب از دور اول به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداخته و در پایان ۲ یا ۳ نفر به مرحله بعد انتخابی که در تاریخ اول اسفند ماه برگزار می شود، راه می یابند.

*کاتا به صورت امتیازی محاسبه می شود و کاتاروها باید ۳ دور کاتا اجرا کنند که در بخش کاتای تیمی دور آخر همراه با بونکای خواهد بود.

نوجوانان از ساعت ۹ صبح، جوانان ۱۱ صبح و امیدها از ساعت ۱۴ به روی تاتامی خواهند رفت.
وزن کشی مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزنی یک ساعت قبل از آغاز مسابقات در سالن محل برگزاری انجام خواهد شد.
به همراه داشتن بیمه ورزشی، کارت شناسایی عکسدار و (در صورت داشتن گذرنامه) الزامی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا