سمینار آموزشی قهرمان سابق کاراته ایران برای بلژیکی‌ها

حسین روحانی قهرمان سابق تیم ملی کاراته کشورمان که این روزها در بلژیک برای کاراته‌کاهای این کشور سمینار آموزشی برگزار می‌کند.


به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور ۷۷۶ کاراته‌کا از ۵ تا ۷ بهمن ماه به میزبانی فرانسه برگزار شد و تیم ملی مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به کار خود پایان دادند. ملی پوشان کشورمان پس از بازگشت از پاریس این روزها در حال ریکاوری هستند و برای حضور در مرحله دوم لیگ جهانی کاراته وان امارات به زودی وارد اردوها خواهند شد.

در حال حاضر اردوهای تیم ملی برای چند روز تعطیل است و حسین روحانی مربی فعلی تیم ملی مردان نیز با توجه به شرایط و زمان آغاز اردوها با دعوت فدراسیون بلژیک از پاریس مستقیم راهی بلژیک شد. وی به همراه حسن روحانی برادر خود تا روز یک شنبه برای کاراته‌کاهای این کشور سمینار آموزشی برگزار خواهند کرد و بامداد روز سه شنبه وارد تهران خواهند شد.

آخرین مرحله سمینار حسین روحانی در بلژیک روز یک شنبه خواهد بود و ملی پوشان کاراته این کشور در این سمینار آموزشی حضور خواهند داشت. حسن روحانی قهرمان سابق تیم ملی و مربی سابق تیم ملی نوجوانان نیز در کنار حسین روحانی حضور دارد و این دو مربی تجربیات خود را در اختیار کاراته‌کاهای بلژیک قرار می‌دهند.

حسین روحانی ستاره سابق تیم ملی کاراته ایران و مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان با کادرفنی تیم ملی کاراته ایران قهرمانی‌های زیادی را در مقطع جهانی و آسیایی کسب کرده‌اند. روحانی با هماهنگی‌هایی که توسط علی عزیزی و دیاکو یکتا (داوران جهانی کاراته) انجام شده راهی این کشور شده است. این سمینار در دو شهر بروکسل و لیژ برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا