اباذری: برای حضور در مسابقه فینال ریسک نکردم/ باید حسابم را با کاراته صفر کنم!

 صالح اباذری ملی پوش کاراته گفت: چند طلب مثل مدال بازی‌های آسیایی و المپیک از کاراته دارم که باید آنها را تسویه کرده و حسابم را با کاراته صفر کنم.


به گزارش کاراته نیوز صالح اباذری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص لیگ جهانی کاراته وان پاریس اظهار داشت: بعد از رقابت‌های اسپانیا که عملکرد خوبی نداشتم، از تاتامی دور بودم و همین موضوع فشار روانی زیادی را پیش ار آغاز مسابقات پاریس به من وارد کرد. خیلی سخت بود که در مسابقاتی با این سطح فنی مدال بگیرم، اما خداراشکر که این اتفاق رخ داد و سال ۲۰۱۹ را با قدرت آغاز کردم.

وی افزود: تمرینات پیوسته و خوبی را انجام دادم و با کمک مجید خسروی و سجاد رضایی بدنم را در بهترین فرم نگه داشتم. در تمام مدتی که دور از تاتامی بودم، تمرین تنها همدم من بود و نتیجه زحماتم را با کسب مدال نقره کاراته وان پاریس گرفتم. باید از زحمات کادر فنی تیم ملی هم تشکر کنم که نقش بسزایی در موفیتم در کاراته وان پاریس داشتند.

ملی‌پوش کاراته در پاسخ به این سوال که چرا در دیدار فینال روی تاتامی نرفت، تصریح کرد: در بازی سوم مقابل کاراته‌کای کشور میزبان مصدومیتی از ناحیه زانو پیدا کردم، اما با همان وضعیت مسابقه چهارم را هم بازی کردم. بینی من هم در همان دیدار اول شکسته بود و روز بازی فینال وقتی برای گرم کردن آمدم، شرایط خوبی نداشتم و زانویم به شدت درد می‌کرد و ترجیح دادم ریسک نکرده و در مبارزه فینال شرکت نکنم.

اباذری ادامه داد: مسابقات زیادی مثل دبی و اتریش را در پیش دارم و نباید احساسی تصمیم بگیرم و مهم است که در تمام این رقابت‌ها شرکت کرده و عملکرد خوبی داشته باشم. سال ۲۰۱۹ برای کاراته ایران بسیار تعیین کننده است و نباید فرصت المپیکی شدن را از دست دهم.

قهرمان کاراته آسیا با اشاره به اینکه کاراته ایران می‌تواند در المپیک ۲۰۲۰ به جمع رشته‌های مدال اور ایران اضافه شود، اظهار داشت: هرکسی دوست دارد در المپیک حضور داشته باشد، اما فرقی نمی‌کند من، سجاد گنج‌زاده و یا هر شخص دیگری به المپیک برویم، چون مهم به اهتزار دراوردن پرچم ایران است. تلاشم را می‌کنم سهمیه المپیک ژاپن را کسب کنم، اما هرچه خدا بخواهد، همان می‌شود.

اباذری در پایان خاطرنشان کرد: چند طلب مثل مدال بازی‌های آسیایی و المپیک از کاراته دارم که باید آنها را تسویه کرده و حسابم را با کاراته صفر کنم و تا رسیدن به این مهم دست از تلاش برنمی‌دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا