آشوری: اردوی ایتالیا تنها برای ایران رایگان است/ دلیل اعلام نشدن نام کاندیداها را نمی‌دانم

محسن آشوری سرپرست فدراسیون کاراته با بیان اینکه ایران تنها تیمی است که به صورت رایگان در کمپ اردوی مشترک ایتالیا حضور دارد، گفت: دلیل اعلام نشدن اسامی کاندیداهای تایید شده را نمی‌دانم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته, محسن آشوری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اردوی مشترک تیم ملی ایران با تیم‌های ایتالیا و ژاپن گفت: بالاخره در این اردوی ایتالیا چندین کشور مطرح کاراته دنیا حضور دارند که مسلما می‌تواند به آماده سازی تیم ملی کشورمان کمک کند تا ملی‌پوشان عملکرد خوبی را در لیگ‌ جهانی پاریس داشته باشند. کاراته‌کاها می‌توانند با ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود و حریفان عملکرد خوبی را در این مسابقات مهم به جا بگذارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حریفان نیز نمی‌توانند نقاط ضعف بازیکنان ما را در این اردو پیدا کنند؟ گفت: این سوال درست است اما با رعایت جوانب مختلف می‌توان از این موارد جلوگیری کرد و من امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ جهانی کاراته‌وان پاریس کسب کنیم.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص هزینه‌های این اردوی مشترک نیز اظهار کرد: در این اردو از همه کشورهایی که حضور دارند برای هزینه هتل و خورد و خوراک پول دریافت کرده‌اند اما طبق صحبت‌هایی که با فدراسیون ایتالیا داشتیم،‌ گفتیم ایران در کاراته دنیا یک برند است و می‌تواند به این اردوی مشترک اعتبار ببخشد. اگر می‌خواهند تیم ملی کاراته ایران در این کمپ حاضر شود، باید همه هزینه‌ها را خودشان پرداخت کنند که این موضع را قبول کردند. در حال حاضر ایران تنها کشوری است که به صورت کاملا رایگان در این اردو حاضر می‌شود.

او افزود: البته یکسری هزینه‌های جانبی وجود دارد که باید خودمان پرداخت کنیم. به عنوان مثال هزینه پرواز از شهر رم تا شهر پاریس(محل برگزاری مرحله نخست لیگ جهانی کاراته‌وان ۲۰۱۹)‌ به عهده خودمان است.

آشوری در پاسخ به این سوال، آیا محدودیتی از سوی فدراسیون برای تیم ملی بانوان وجود دارد که هیچکس در خصوص این تیم صحبت نمی‌کند؟ اظهار کرد: خیر، ما برای هیچکس محدودیتی ایجاد نکرده‌ایم و سرمربی تیم ملی تصمیم دارد فضای تیم را با دوری از مصاحبه کردن آرام نگه دارد! اما بنده در خصوص آخرین اتفاقات تیم ملی بانوان به صورت تمام قد پاسخگو هستم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا اسامی کاندیداهای تایید شده برای انتخابات فداسیون کاراته اعلام نمی‌شود؟ گفت: بنده نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم و از دلایل اعلام نشدن هم بی‌خبرم. با این حال به نظرم آقای محمدرضا کاشانی (دبیر مجمع فدراسیون کاراته) در این خصوص می‌تواند پاسخ دقیق‌تری را ارائه دهد. وظیفه من این است که شرایط مناسبی را برای برگزاری مجمع فراهم کنم و در این راستا همه تلاش خود را می‌کنم.

سرپرست فدراسیون کاراته در پایان راجع به شرایط مالی این فدراسیون برای اعزام تیم‌های ملی به مسابقات پیش رو نیز گفت: وزیر ورزش دکتر سلطانی‌فر و رئیس کمیته ملی المپیک دکتر صالحی‌امیری به فدراسیون ما قول داده‌اند که از کاراته حمایت می‌کنند و ما نیز تلاش می‌کنیم به روش گلخانه‌ای در اعزام‌ها دقت کنیم تا مشکلی برای اعزام‌های مهم نداشته باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا