۱۰ نامزد انتخابات کاراته تایید شدند/ وضعیت نامشخص فرجی

دبیر مجمع فدراسیون کاراته گفت: ۱۰ نامزد برای حضور در انتخابات این فدراسیون تایید شده‌اند اما فعلا از اسامی آن‌ها بی‌خبر هستم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  ایسنا، با به پایان رسیدن زمان ثبت نام اولیه نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون کاراته، ۲۳ نفر برای در اختیار گرفتن کرسی این فدراسیون کاندیدا شدند تا پس از بررسی‌های کمیسیون تطبیق اسامی نفرات نهایی برای حضور در انتخابات معرفی شوند.

 

محمدرضا کاشانی دبیر مجمع فدراسیون کاراته نیز در خصوص نفرات تایید شده از سوی کمیسیون تطبیق گفت: در حال حاضر من در شهرستان هستم ولی به بنده گفته‌اند که ۱۰ کاندیدا مورد تایید قرار گرفته‌اند تا در مجمع حضور پیدا کنند. به محض اینکه اسامی کاندیداهای نهایی را ببینم، رسما از سایت فدراسیون کاراته منتشر می‌کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا فرجی در انتخابات خواهد بود؟ گفت: اسامی افراد به کارتابل بنده ارسال شده اما در شهرستان هستم و به کارتابلم دسترسی ندارم، به همین دلیل نمی‌دانم چه کسانی مورد تایید بوده‌اند. در خصوص بودن یا نبودن محمدصادق فرجی هم فعلا اطلاعی ندارم، چیزی که مشخص است ‌۱۰ کاندیدا در انتخابات فدراسیون کاراته به رقابت خواهند پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا