هروی: هزینه‌ای برای حضور در کمپ ایتالیا پرداخت نکرده ایم

سرمربی تیم ملی کاراته مردان گفت: با توجه به جایگاه تیم ملی ایراندر کاراته دنیا، ایتالیا با هزینه خود از ما دعوت کرد تا برای تمرین راهی این کمپ شویم.

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته مردان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه دومین اردوی آمادگی را پشت سر گذاشت و ملی پوشان از روز یکشنبه ۲۳ دی ماه وارد اردوی متصل به اعزام می‌شوند تا آخرین تمرینات خود را قبل از اعزام به کمپ تمرینی ایتالیا برگزار کنند.

او ادامه داد: در سالی که گذشت تیم ملی اردو‌ها و مسابقات مختلفی را پشت سر گذاشت و باید حواسمان باشد که شرایط اردو‌های آمادگی و تمرینات ملی پوشان را بی انگیزه نکند. تمام تلاش ما این است که کاراته کا‌ها را آماده نگه داریم تا در تمام مسابقات لیگ کاراته وان نتایج دلخواه را رقم بزنند.

سرمربی تیم ملی درباره کمپ تمرینی ایتالیا عنوان کرد: تیم ملی کاراته این کشور در سطح فنی بالایی قرار دارد و با توجه به اینکه تیم ملی ایران جایگاه ویژه در کاراته دنیا دارد این کشور با هزینه خود از ما دعوت کرد تا برای تمرین راهی این کمپ شویم و ما در کمپ تمرینی با ترکیب کامل اعزام خواهیم شد. البته تیم ژاپن نیز در این کمپ تمرینی حضور دارد و این اردو تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی ملی پوشان ما دارد.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان در پایان گفت: امتیاز تمام رقابت‌های جهانی برای کسب سهمیه الپیک توکیو مهم است و ما سعی می‌کنیم با حضور در تمام مسابقات امتیازات را جمع آوری کنیم تا بتوانیم از طریق رنکینگ سیستم سهمیه المپیک را بدست آوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا