درفشی پور: نیاز به حضور حداکثری در لیگ جهانی داریم

ملی پوش کاراته گفت: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰، باید حضور حداکثری در مسابقات کاراته وان امسال داشته باشیم.به گزارش کاراته نیوز هامون درفشی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کاراته گفت: دومین مرحله اردوی تیم ملی برای رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. در واقع اردو‌های تیم ملی کاراته بعد از وقفه‌ای چهار هفته‌ای برپا شد، چون کاراته کا‌ها بعد از رقابت‌های جهانی استراحت کردند و تقریبا حدود دو هفته دیگر باید در لیگ جهانی به میدان بروند.
وی با اشاره به اردوی مشترک تیم ملی در کمپ تمرینی ایتالیا افزود: در این کمپ که قبل از مسابقات کاراته وان پاریس برگزار می‌شود و قهرمانان شناخته شده و صاحب نامی در آن حضور دارند که از آن‌ها شناخت نسبی داریم. می‌توانیم شرایط متفاوت تمرینی در ایتالیا داشته باشیم و نقاط ضعف و قوت حریفانمان را در این اردو آنالیز کنیم.
این ملی پوش با اشاره به اینکه امسال حساس‌ترین سال برای کاراته است، گفت: کاراته برای نخستین بار در المپیک ۲۰۲۰ حضور دارد، بنابراین سال پرفشاری را به لحاظ شرکت در مسابقات مختلف تجربه خواهد کرد تا بتواند سهمیه المپیک را بدست آورد.
وی ادامه داد: ناراضی نیستیم، اما برای کسب سهمیه حداکثری المپیک نیاز به بودجه و امکانات کافی داریم. ورزشکاران ما بین رنکینگ اول تا دهم جهان حضور دارند و اگر بتوانیم در همه اعزام‌های مربوط به توزیع امتیازات المپیکی شرکت کنیم، می‌توانیم به هر سه سهمیه المپیک برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا