گنج زاده: زمان فرجی دستمزدمان عقب افتاد

ملی پوش کاراته از بلاتکلیفی حقوق‌های عقب افتاده اردونشینان این رشته از ابتدای امسال گلایه کرد.به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص شرایط اردوی تیم ملی کاراته قبل از رقابت‌های کاراته وان پاریس گفت: در دومین اردوی تیم ملی تمرینات پرفشاری را دنبال می‌کنیم و بعد از پایان این اردو هم مرحله سوم اردو‌های تیم ملی کوتاه مدت است و طبق برنامه برای اردوی تدارکاتی ایتالیا و کاراته وان پاریس آماده می‌شویم.
وی درباره اینکه شنیده شده است که از تیم ملی کاراته حمایت خواهد شد، افزود: ما هم شنیده ایم، اما چیزی ندیدیم. زمانی که وزیر ورزش به اردوی تیم ملی سر زد، قول‌هایی به کاراته کا‌ها داد، اما تا به حال هیچ یک عملی نشده است. از ابتدای امسال حقوقی نگرفته ایم و حالا هم سال رو به پایان است.
ملی پوش سنگین وزن کاراته گفت: زمانی که فرجی رییس فدراسیون بود، حقوق ملی پوشان عقب افتاد و حالا سرپرست فدراسیون قرار است از این ماه به اردونشینان حقوق پرداخت کند، اما تکلیف حقوق‌های عقب افتاده هنوز مشخص نیست. حقوق‌ها کمتر از سال‌های قبل شده است و با این حال قول پرداخت آن را داده اند.
وی افزود: اگرچه نسبت به زحمتی که می‌کشیم حقوق ناچیزی داریم، اما به پرداخت همین حقوق‌ها هم راضی هستیم. قرار است به باسابقه‌ها یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به سایر اردونشین‌ها یک میلیون تومان حقوق پرداخت شود.
گنج زاده گفت: سال ۲۰۱۹ سال المپیک است و ما تمام سال باید برای کسب سهمیه در اردو باشیم. شرایط برای متاهل‌ها هم سخت‌تر می‌شود، اما چون عاشق ورزش و کاراته هستیم، با همه وجود تمرین می‌کنیم تا به موفقیت برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا