واکنش دبیر مجمع کاراته به ابهامات اسامی نامزد‌ها

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته به شبهات پیش آمده در مورد اسامی نامزدهایی که در انتخابات فدراسیون ثبت نام کرده‌‌اند پاسخ داد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون کاراته روز گذشته(چهارشنبه) به پایان رسید و طبق اعلام محمدرضا کاشانی دبیر مجمع انتخابات، ۲۳ نفر نامزد احراز این پست شدند هر چند که تا این لحظه اسامی ۲۱ کاندیدا مشخص شده اما اسامی دو نفر هنوز مشخص نیست و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

صادق فرجی، کیکاووس سعیدی، سیدکامران هروی بردار سرمربی (هروی قهرمان پیشین کاراته است که مدیریت دانشگاه شهید بهشتی و همچنین بیمارستان‌های تامین اجتماعی را در کارنامه دارد)، محمدرضا برزگر، سعید نصرالهی، حبیب خانی، ارسلان غلامی، هومان عسگری، علی حسین شاکری و سیدعباس احمدپناهی، جمشید زند، علی قاسمی، سیدحسن طباطبایی، حسین افراسیابی، احمد شقاقی، قاسم سعیدی مغانلو، محمدرضا باتوانی، مجید رمضانی مقدم، علی خرمی، حسین مطیعی و مسعود رهنما ثبت‌نام کردند.

محمدرضا کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که چه تعداد کاندیدا در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کردند، گفت: ثبت نام از کاندیداها از اول دی ماه در محل فدراسیون کاراته آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه داشت. طبق آمار دقیقی که بنده اعلام کردم، ۲۳ نفر کاندید احراز پست ریاست فدراسیون هستند و همه نفرات تمام مدارک خود را به ما ارائه کردند.

وی در پاسخ به این سوال که طی روزهای گذشته اسامی نفراتی که ثبت نام می‌کردند از سوی سایت فدراسیون کاراته اعلام می‌شد، اما در روز پایانی به هیچ عنوان اسامی نهایی کاندیدا اعلام نشد و دلیل این کار چه بود ،گفت: بنده دبیر مجمع هستم و در مورد این موضوع تصمیم گیرنده هستم. در حالا حاضر با مسئولیتی که وزارت ورزش و جوانان برعهده بنده واگذار کرده، بنده احساس کردم صلاح بر این است که اسامی را در روز پایانی اعلام نکنیم. در آخرین خبری که ما از طریق سایت فدراسیون کاراته اعلام کردیم، این بود که ۱۷ کاندیدا در انتخابات ریاست فدراسیون ثبت نام کرده‌‌اند و بعد از آن دیگر به هیچ عنوان اسامی نفرات را اعلام نکردیم. روز گذشته نیز فقط به عداد کاندید‌ها بسنده کردیم و اسامی را اعلام نکردیم.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که خبرگزاری ها اسامی ۲۱ نفر را اعلام کرده‌‌اند و نام دو کاندیدا به هیچ عنوان مشخص نیست، چه دلیلی دارد که نام دو کاندیدا گمنام است، گفت: دلیل خاصی ندارد و ما تصمیم گرفته‌ایم که اسامی نفرات نهایی اعلام نشود. ضمن اینکه ما فقط اسامی ۱۷ نفر را رسانه‌ای کردیم و بعد از آن تصمیم بر این شد که دیگر اسامی کاندیدا اعلام نشود!

وی در پاسخ به این سوال که اسامی نهایی کاندیدا پس از بررسی مدارک چه زمانی اعلام خواهد شد، عنوان کرد: به منظور بررسی مدارک افراد قرار است کمیسیون تطبیق مدارک برگزار شود و مدارک کاندیدا بررسی شود و در نهایت اسامی کامل نفرات اعلام شود. معمولا بعد از پایان زمان ثبت نام، بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا اسمی نفرات تایید شده در مرحله اول از سوی سایت فدراسیون اعلام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا