رئیس سابق فدراسیون ثبت نام کرد/ بازگشت دوباره فرجی به کاراته!

محمدصادق فرجی رئیس سابق فدراسیون امروز(چهارشنبه) در انتخابت ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در آخرین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای پست ریاست فدراسیون کاراته، محمدصادق فرجی رئیس سابق فدراسیون کاراته امروز(چهارشنبه) با حضور در فدراسیون کاراته در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کرد.

فرجی امروز در حالی در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده است که تا آخرین روز حضور خود در فدراسیون موفق به دریافت نامه بازگشت به کار خود نشده بود. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا امروز با حضور در فدراسیون کارته و ثبت نام در انتخابت، آیا مجوز خود را گرفته است یا خیر!

محمدصادق فرجی در گفتگو با خبرگزاری فارس خبر ثبت نام خود در انتخابات فدراسیون کاراته را تایید کرد.

همچنین کیکاوس سعیدی نیز امروز با حضور در فدراسیون کاراته و ارائه مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، کاندیداتوری خود را برای احراز پست ریاست فدراسیون کاراته اعلام کرد. کیکاوس سعیدی عضو هیئت رئیسه، خزانه دار و ذیحساب کمیته ملی المپیک، دارای دان ۸ کاراته و رئیس سبک شوتوکان JKS و داور جهانی این رشته است.

وی در گذشته دو دوره ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته و مدیر فنی تیم ملی کاتا را برعهده داشته و همچنین دو دوره ریاست فدراسیون گلف، مدیرکل تربیت بدنی استان های چهار محال و بختیاری، بوشهر، گلستان و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، فناوری اطلاعات سازمان تربیت بدنی از دیگر مسئوولیت های وی بوده است.

پیش از این نیز طی روزهای گذشته، محمدرضا برزگر، سعید نصرالهی، حبیب خانی، ارسلان غلامی، هومان عسگری، علی حسین شاکری و سیدعباس احمدپناهی، جمشید زند، علی قاسمی، سیدحسن طباطبایی، حسین افراسیابی، احمد شقاقی، قاسم سعیدی مغانلو، محمدرضا باتوانی، مجید رمضانی مقدم، علی خرمی و حسین مطیعی نقندر برای حضور در پست ریاست نام نویسی کرده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا