باقری: جلوی عوامل آسیب زا به تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود/ از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم

نایب رئیس کاراته بانوان گفت: باید جلوی عوامل آسیب زا گرفته شود و اعتماد بیشتری به کادر فنی بانوان صورت گیرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اینکه محسن آشوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون کاراته انتخاب شد، بالاخره صبح امروز جلسه آسیب شناسی و بررسی عملکرد تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی مادرید با حضور مسئولان فدراسیون، کادرفنی و کارشناسان برگزار شد تا در سال ۲۰۱۹ که از حساسیت بالایی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار است بانوان کاراته کا ما با یک برنامه ریزی مناسب بتوانند از مسافران المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشند.

افسانه باقری نایب رئیس کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ما درباره جلسه آسیب شناسی امروز بیان کرد: امروز جلسه بررسی فنی عملکرد تیم ملی بانوان در فدراسیون برگزار شد و مباحث مختلفی مطرح گردید و نقاط ضعف و قوت تیم ملی که منجر به کسب این نتایج در رقابت‌های مادرید شد، به صورت دقیق در ۵ ساعت کاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

او ادامه داد: دلایل مختلف شامل عوامل بیرونی و داخلی مورد تحلیل و تجزیه قرار گرفت و مقرر شد با جمع بندی پیشنهاد کارشناسان جلوی عوامل آسیب زا گرفته شود و اعتماد بیشتری به کادر فنی بانوان صورت گیرد. همچنین بخش‌های مختلف با اختیارات تام کار‌های خود را پیگیری خواهند کرد.

 

باقری عنوان کرد: از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم و سند رسمی فرآیند انتخاب اعضای تیم ملی و فرآیند آماده سازی تیم ملی به صورت شفاف به اطلاع جامعه کاراته و اصحاب رسانه خواهد رسید.

 

نایب رئیس کاراته بانوان گفت: نتیجه‌ای که در مسابقات جهانی مادرید برای تیم ملی کاراته بانوان رقم خورد را با میانگین نتایج دوره‌های قبل مورد بررسی قرار دادیم و مشخص شد که عملکرد بانوان در اسپانیا متوسط و تا حدودی خوب بوده است، اما با توجه به پتانسیل تیم ملی کاراته ایران و حمایت و پشتوانه‌هایی که از تیم صورت گرفته بود انتظار از ملی پوشان و کادر فنی در مسابقات جهانی مادری بیشتر از این بود.

 

باقری در پایان درباره تغییر در کادر فنی تیم ملی بانوان عنوان کرد: امروز بیشتر زمان را به بررسی و ارزیابی گذاشتیم و جلسه مربوط به تغییر کادر فنی در زمان دیگری برگزار می‌شود و نتایج آن اعلام خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا