تذکر جدی به وزیر ورزش در مورد سرپرست فدراسیون کاراته

شنید‌ه‌ها حاکی از آن است که به وزیر ورزش و جوانان توصیه شده تا فرد جدیدی به عنوان سرپرست جدید کاراته معرفی شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی، با حکم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محسن آشوری دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته تا زمان برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون منصوب شد.

طبق آخرین خبرها امروز مراسم معارفه محسن آشوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون کاراته برگزار خواهد شد، اما خبرها حاکی از آن است که نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده مبنی بر اینکه به دلیل برخی از مشکلات آشوری، برای سرپرستی فدراسیون کاراته باید از گزینه دیگری استفاده شود.

گویا تذکر به وزیر ورزش و جوانان بسیار جدی است و به احتمال فراوان آشوری همچنان به عنوان دبیر فدراسیون در پست خود فعالیت خواهد کرد و گزینه جدیدی را وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست معرفی خواهد کرد.

البته لازم به یادآوری است که طی چند روز گذشته تعدادی از قهرمانان سابق این رشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان مخالفت خود را با سرپرستی آشوری در فدراسیون کاراته را اعلام کرده‌اند و از وزیر ورزش خواسته‌اند که این اتفاق رخ ندهد. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که توصیه‌هایی که به وزیر ورزش طی این چند روز گذشته شده آیا تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا