برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهم/ خوشحالم که افتخار دیگری برای کشورم کسب کردم

عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی نداریم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ذبیح الله پورشیب، نماینده کاراته کشورمان که با برتری مقابل نماینده قزاقستان در لیگ جهانی سری آ چین موفق به کسب مدال طلا شد، در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خدا را شکر که توانستم مدال طلای دیگری را برای کشورم به ارمغان بیاورم. پس از پایان مسابقات جهانی اسپانیا تصمیم جدی برای حضور در این مسابقات داشتم. بنابراین زمانی برای استراحت نبود تلاش کردم با وجود تمام خستگی، آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم که در نهایت نیزخوشبختانه توانستم مدال مورد نظرم را به دست بیاورم.

وی ادامه داد: سطح رقابت‌ها بالا بود. در وزن من تمام رقبا حضور داشتند. بنابراین کار دشواری پیش رو داشتم. در تمام مسابقات هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرم، بنابراین با تمام توانم برای کسب پیروزی به میدان رفتم و در نهایت نتیجه خوبی هم کسب کردم.

پورشیب اضافه کرد: سال خوبی را پشت سرگذاشتم. سال ۲۰۱۸ را با طلای فراسنه شروع کردم و با طلای لیگ جهانی در چین به پایان رساندم. برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان زیادی نداریم. بنابراین تلاش می‌کنم فرصت های پیش رو را به هیچ عنوان از دست ندهم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا