رئیس سازمان لیگ کاراته: سقفی برای قرارداد باشگاه‌ها مشخص نکردیم

مومنی گفت: برخی از تیم‌ها به علت نبود حامی مالی تنها می‌توانند هزینه رفت و آمد ورزشکار را پرداخت کنند به همین دلیل سقفی برای قرارداد‌ها مشخص نکردیم.

به گزارش کاراته نیوز وحید مومنی رئیس سازمان لیگ کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: قرارداد‌ها را خود باشگاه‌ها انجام می‌دهند و با توجه به اینکه برخی تیم‌های بومی حامی مالی ندارند و تنها می‌توانند هزینه رفت و آمد ورزشکار را تامین کنند سقفی برای مبالغ قرارداد‌ها مشخص نکردیم و هرتیم بسته به شرایطی که دارد می‌تواند با ورزشکار خود قرارداد ببندد.

باشگاه ها موظف هستند که تا انتهای لیگ قرارداد خود را تسویه کنند
او ادامه داد: قرارداد‌ها بر عهده باشگاه‌ها است، اما باید تا انتهای لیگ مبلغی را که توافق کردند با ورزشکار تسویه کنند و برخی تیم‌ها هم با ورزشکار قراردادی ۲ ساله امضا می‌کنند که این کاراته کا موظف است مطابق با قرارداد خود ۲ سال برای این تیم مبارزه کند.

مومنی درباره اینکه تیمی است که هنوز تسویه مالی نکرده باشد عنوان کرد:سال گذشته تیم مناطق نفت خیز جنوب به ورزشکاران بدهکار بود و برای این تیم مدت زمانی را مشخص کردیم که توانست در زمان تعیین شده تسویه مالی را به ورزشکاران انجام دهد و در حال حاضر تیم‌های ما بدهی مالی از سال قبل ندارند.

تیمی که به تعهدات خود عمل نکند اجازه حضور در مسابقات را ندارد
رئیس سازمان لیگ کاراته تصریح کرد: اگر تیمی به تهعدات مالی خود در طول فصل عمل نکند به او اجازه حضور در مسابقات را نمی‌دهیم و قبل از رقابت‌ها از این تیم تعهد کتبی می‌گیریم تا به قرارداد خود عمل کند و بعد از آن اجازه حضور در مسابقات را دارد.

مومنی درباره شرایط امسال رقابت‌های لیگ بیان کرد: سوپرلیگ مردان با حضور ۱۰ تیم پیگیری می‌شود و نسبت به سال گذشته کاهش نداشتیم و ۲ تیم که عملکرد ضعیفی داشتند از لیگ خارج و به جای آن‌ها تیم‌های دیگر وارد شدند. در رده بانوان نیز ۹ تیم در سوپر لیگ با یکدیگر مبارزه می‌کنند و نسبت به سال قبل یک تیم کاهش داشتیم.

برای حضور ملی پوشان در تیم های لیگ قانون گذاشتیم
او درباره حضور ملی پوشان در تیم‌های لیگ گفت: برای حضور ملی پوشان در تیم‌های لیگ قانون گذاشتیم و هر تیم می‌تواند تا ۷ ملی پوش را جذب کند، اما در هر مسابقه تنها می‌تواند از ۴ نفر آن‌ها استفاده کند و تاکنون کادر فنی تیم‌های ملی نقشی برای حضور ملی پوشان در یک تیم خاص نداشتند و ملی پوشان در تیم‌ها پخش هستند و هر تیم بسته به شرایط اقتصادی خود می‌تواند ملی پوشان را جذب کند.

مومنی عنوان کرد: از زمانی که مسئولیت سازمان لیگ را پذیرفتم تلاش کردم که رقابت‌های لیگ ما به صورت مستقیم پخش شود، اما به دلیل اینکه مسابقات روز‌های جمعه برگزار می‌شود و تداخل برنامه‌ها زیاد است نتوانستیم هر هفته مسابقات را پوشش دهیم و تا جایی که مقدور بود رقابت‌های ما پخش شد و همین موضوع در جذب چند حامی مالی تاثیر زیادی داشت.

تعداد حامیان مالی هنوز با شان لیگ کاراته فاصله دارد
رئیس سازمان لیگ کاراته در پایان عنوان کرد: تعداد حامیان مالی و مبالغی که از سوی آن‌ها برای لیگ در نظر گرفته می‌شود هنوز در شان و اعتبار کاراته نیست و باید در این زمینه باز هم تلاش کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا