سارا بهمنیار: مطمئن بودم روی سکوی جهانی خواهم رفت/ هدف اصلی من کسب مدال در المپیک ۲۰۲۰ است

دارنده مدال برنز مسابقات کاراته قهرمانی جهان گفت: قبل از مسابقات جهانی می‌دانستم روی سکو خواهم بود اما رنگ مدالم را نمی‌دانستم.

به گزارش کاراته نیوز سارا بهمنیار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نخستین تجربه خود از حضور در مسابقات جهانی کاراته و کسب مدال برنز این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات جهانی اسپانیا اولین حضور من در این رقابت‌ها رده سنی بزرگسالان بود و واقعا تجربه این مسابقات حس خیلی خوبی داشت. من قبل از مسابقات نیز می دانستم روی سکو قرار می‌گیرم و هر کسی در خصوص عملکردم در این مسابقات سوال می‌کرد، می‌گفتم رنگ مدالم مشخص نیست اما مطمئنا روی سکوی خواهم بود.

وی در خصوص شکست در دیدار نیمه‌نهایی عنوان کرد: من در دیدار مقابل حریف  ترکیه‌ای ۳ بر ۲ مغلوب شدم و واقعا مبارزه نزدیکی با حریف خود داشتم. امتیازات ما به گونه‌ای بود که با هم امتیاز کسب می‌کردیم . در لحظه آخر نیز با هم حمله کردیم اما متاسفانه من کارت ویدئو چک نداشتم تا در خصوص امتیاز خود اعتراض کنم. همین مسئله باعث شد تا دیگر نتوانم امتیاز کسب کنم و از حضور در دیدار نهایی باز بمانم و برای کسب مدال برنز تلاش کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کاراته در خصوص تفاوت سطح رقابت‌های بزرگسالان با رده‌های پایه گفت: تفاوت واقعا خیلی زیاد است. در رده بزرگسالان بازیکنان باتجربه‌ای زیادی حضور دارند و این مسئله کار را سخت می‌کند، البته در مسابقات جهانی اسپانیا بازیکنانی هم حضور داشتند که من در رده‌های پایه با آنها دیدار کرده بودم.

بهمنیار در خصوص برنامه‌های آینده خود عنوان کرد: بعد از کسب مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا، هدف اصلی من رقابت‌های المپیک ۲۰۲ توکیو است. در اولین قدم نیز باید سهمیه المپیک را کسب تا بتوانم مدال خوش‌رنگ المپیک را نیز به دست بیاورم.

وی در خصوص احساس خود به عنوان دومین مدال‌آور بانوان در بخش کومیته گفت: حس بسیار خوبی دارم. اینکه به عنوان کوچکترین عضو تیم ملی کاراته بانوان توانستم در چنین آوردگاهی به مدال دست پیدا کنم به من حس قدرت و افتخار دست می‌دهد و انگیزه‌ام را نیز بیشتر می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا