مازندران، فاتح بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی ناجا

بیست و نهمین دوره مسابقات قهرمانی ناجا، یادواره شهید قربانی با حضور ۲۰۴ کاراته کا از ۲۷ یگان انتظامی و مستقل ناجا در دو بخش کنترلی و آزاد در سالن رضازاده شهرستان اردبیل برگزار شد

به گزارش کاراته نیوز، در بخش کاراته آزاد تیم فرماندهی انتظامی استان مازندران با کسب حداکثر امتیازات به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های فرماندهی انتظامی استان اردبیل و استان گیلان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

 

همچنین در بخش کاراته کنترلی نیز تیم فرماندهی انتظامی استان مازندران بر سکوی نخست ایستاد. تیم ستاد اجرایی ناجا دوم شد و تیم فرماندهی انتظامی استان اردبیل در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در پایان این رقابت ها و در حضور فرماندهان ارشد نظامی ارگان های مختلف استان اردبیل، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل و دکتر مقدم رئیس هیات کاراته ناجا از نفرات و تیم های برتر با اهدا لوح، مدال و جوایز نقدی تقدیر شد.

 

همچنین در حاشیه این رقابت ها ضمن تجلیل از خانواده شهید قربانی، از سرباز وظیفه میلاد دلیخون دارنده مدال برنز رقابت های جهانی اسپانیا در کاتا تیمی و داوران حاضر در سالن به رسم یادبود با اهدا لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا