سجاد گنج‌زاده: برای رسیدن به المپیک راه زیادی در پیش داریم/ تیم ملی کاراته در توکیو می‌تواند مدال‌های خوش‌رنگی کسب کند

ملی‌پوش کاراته گفت: برای رسیدن به المپیک باید چندین مسابقه را برگزار کنیم و با جمع‌آوری امتیازات بتوانیم راهی المپیک ۲۰۲۰ شویم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سجاد گنج زاده، دارنده مدال نقره مسابقات کاراته قهرمانی جهان در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: مسابقات سختی بود و حریفان با آمادگی کامل در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند. در این مسابقات توانستم با غلبه بر حریفان به فینال برسم و در نهایت به مدال نقره رسیدم.

 

وی ادامه داد: در دوره‌های گذشته هم حریفانم قد بلند بودند اما توانستم حریفانم را شکست دهم و قد کاراته‌کا تیم حریف ملاک بردن نبود. به دلیل آنکه در رقابت‌های تیمی هم شرکت کردم کمی خسته بودم و همین امر باعث شد در فینال به مدال نقره برسم.

 

گنج زاده با تاکید بر اینکه برای رسیدن به سهمیه المپیک راه زیادی را در پیش داریم، افزود: تیم ملی کاراته در توکیو می‌توان مدال‌های خوش‌رنگی کسب کند. این مسابقه یکی از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بود و برای رسیدن به المپیک باید چند مسابقه را برگزار کنیم و با جمع‌آوری امتیازات بتوانیم راهی المپیک ۲۰۲۰ شویم. اکنون تمرکزمان کسب سهمیه المپیک است.

 

ملی‌پوش تیم ملی کاراته در پایان گفت: در رقابت‌های پیش رو برای کسب سهمیه المپیک باید حریفان را شکست بدهیم و با مقام آوری و جمع امتیازات سهمیه را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ اگر کسب سهمیه کردیم به نتایج خوبی برسیم و مدال‌های خوش‌رنگی را دشت کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا