اگر در کنار تیم بودم شاید به فینال صعود می‌کردیم/ حاشیه برای ما سَم است

سرمربی تیم ملی کاتای ایران گفت: اگر در کنار تیم بودم می‌توانستم تاثیر مثبت زیادی داشته باشم و شاید به فینال هم صعود کنیم.

به گزارش کاراته نیوز قاسم شهجردی درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب مدال برنز تاریخی تیم ملی کاتا در رقابت‌های جهانی کاراته اظهار داشت: پیش‌بینی من این بود که در بخش تیمی به فینال برسیم، اما در بازی مقابل اسپانیا که میزبان بود رأی داوران منصفانه نبود و ما را از رسیدن به فینال محروم کرد. با این حال خوشحالم که شاگردانم توانستند با شکست ترکیه برای اولین بار در میدان جهانی به مدال برنز دست پیدا کنند.

وی افزود: دو سال قبل و در رقابت‌های جهانی اتریش مقابل تیم ترکیه قرار گرفتیم و با نتییجه ۴ بر ۱ این تیم را شکست دادیم. در رقابت‌های امسال یک بازیکن ترک‌ها تغییر کرده بود، اما خوشبختانه بچه‌ها به خوبی به اجرای فرم پرداختند و سزاوار کسب مدال برنز بودند.

سرمربی تیم ملی کاتا در واکنش به این صحبت که آیا این مدال باعث می‌شود که کاتا از زیر سایه کومیته بیرون بیاید تصریح کرد: فکر می‌کنم کسب این مدال ارزشمند توانایی‌های بچه‌های ما را ثابت کرد و امیدواریم از این به بعد توجهات به کاتا بیشتر شود. اینکه مسئولان فدراسیون بیشتر به کومیته اهمیت دهند، یک امر طبیعی است، چون کاراته ایران در این بخش موفق‌تر بوده، اما امیدوارم سرمایه‌گذاری بیشتری روی کاتا صورت گیرد تا ما بتوانیم روزی طلای رقابت‌های جهانی را کسب کنیم.

شهجردی در خصوص اینکه چرا به رقابت‌های جهانی اسپانیا اعزام نشده است، گفت: این سوال را من نباید پاسخ دهم و بهتر است مسئولان فدراسیون دراین خصوص پاسخگو باشند. اصلا دوست ندارم سمت حاشیه بروم، چون در این برهه زمانی حاشیه برای ما سَم است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به اسپانیا اعزام می‌شد، می‌توانست در کسب نتیجه بهتر این تیم تاثیرگذار باشد خاطر نشان کرد: علاوه بر مسائل فنی ارتباط عاطفی زیادی بین من و شاگردانم برقرار است. یکی از کاتارو‌ها تیم من پسرم است و دو نفر دیگر هم فرقی با فرزند من ندارند و فکر می‌کنم اگر در کنار تیم بودم می‌توانستم تاثیر مثبت زیادی داشته باشم و شاید به فینال هم صعود کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا