رئیس فدراسیون جهانی کاراته صاحب جایزه «طلوع خورشید» شد

رئیس فدراسیون جهانی کاراته به دلیل خدماتی که به کاراته داشته از سوی ژاپن جایزه ویژه‌ای تحت عنوان طلوع خورشید دریافت کرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، سایت رسمی فدراسیون جهانی در فاصله یک روز به آغاز رقابتهای قهرمانی جهان با اعلام این خبر نوشت: «این جایزه از سوی دولت ژاپن به کسانی اهدا می شود که در راستای ارتقای فرهنگ و ارزش های ژاپن در روابط بین الملل نقش داشته اند.

آنتونی اسپینوس رئیس فدراسیون جهانی کاراته در این مورد گفت: واقعا به دست آوردن این جایزه افتخار بزرگی است و برایم باورکردنی نیست. از همه کسانی که تلاش کردند این جایزه به من تعلق بگیرد تشکر می کنم. این جایزه متعلق به خانواده کاراته است.

اسپینوس افزود: فدراسیون جهانی کاراته متعهد است تا این رشته ورزشی را در سراسر جهان ارتقا بخشد. کاراته از ژاپن و فرهنگ ژاپنی ریشه گرفته و ما بسیار خوشحالیم که این فرصت را داریم تا ارزش ها و سنت این کشور را توسعه بدهیم و آن را با ژاپن سهیم شویم. کاراته آماده می شود تا اولین المپیک خود را تجربه کند و من بر این باورم که توکیو ۲۰۲۰ فرصتی خواهد بود تا این ارزش ها و سنت ها را جشن بگیریم.»

اسپینوس این جایزه را ۲۶ نوامبر در توکیو دریافت خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا