پورشیب‌: برای گربه سیاه برنامه دارم

کاپیتان تیم ملی کاراته به خبرورزشی گفت: «تیم‌های سرسخت و مدعی در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان حضور دارند و ما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم خودمان را برای سومین قهرمانی آماده کرده‌ایم.»به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبر ورزشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان از فردا با وزن‌کشی همه اوزان، همزمان با مسابقات کاتای انفرادی و مبارزه سنگین‌وزن‌های دنیا در سالن ویزینک اسپانیا شروع می‌شود.
ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، پگاه زنگنه و حمیده عباسعلی چهار کاراته‌کای ایرانی در کومیته انفرادی هستند که در اولین روز به مصاف رقبا می‌روند.
ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی خودش را آماده می‌داند و می‌گوید: «تیم‌های سرسخت و مدعی در جام بیست‌وچهارم حضور دارند و ما با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته‌ایم خودمان را برای سومین قهرمانی آماده کرده‌ایم.»
او به حریفان اصلی اش اشاره می‌کند: «ریاتارو آراگا، اوگور آکتاش، تزانوس و مامایف جزو حریفان اصلی‌ام محسوب می‌شوند که با آن‌ها بیشتراز بقیه حریفانم مبارزه کرده‌ام. این نفرات جزو نفرات اول تا پنجم رنکینگ جهانی به شمار می‌روند و امیدوارم این شناخت و تجربه که در سه دوره مسابقات جهانی کسب کرده‌ام در این دوره به من کمک کند و بتوانم از آن استفاده کنم و با مدال طلا به بقیه کاراته‌کا‌ها روحیه بدهم و به آنچه مد نظرمان است دست پیدا کنیم.»
پورشیب برای شکست آراگا، گربه سیاه خودش برنامه دارد‌: «آراگا حریف باهوشی است و همه خصوصیات یک بازیکن خوب را دارد. در چند مسابقه نتیجه را به او واگذار کردم، اما اختلاف زیاد نبوده است، اما برای این دوره اگر مقابل هم قرار بگیریم همه تلاشم را می‌کنم تا برنده میدان باشم.»
کاپیتان تیم ملی برای طلای مسابقات جهانی لحظه‌شماری می‌کند‌: «هر مدال مهمی که در کاراته وجود داشته را کسب کرده‌ام و امیدوارم به مدال طلای جهانی هم نیز دست پیدا کنم. برای رسیدن به این مهم نیز با تمام وجود تمرینات خود را پشت سر گذاشتم و کادر فنی نیز شاهد است که در همه شرایط و بدون غیبت در تمرینات پا به پای دیگر ملی‌پوشان تمرین کردم. حالا امیدوارم پس از تحمل سختی‌ها با مدال طلا، دل مردم و جامعه کاراته را شاد کنم.»
کاپیتان تیم ملی با اشاره به توانایی بقیه ملی‌پوشان ادامه می‌دهد‌: «تمام ملی‌پوشان توانایی کسب مدال دارند و در کومیته تیمی نیز می‌توانیم مانند دو دوره گذشته مدال طلا کسب کنیم. قطعاً تمام کاراته‌کا‌ها و تیم‌ها با بهترین شرایط در تاتامی جهانی حاضر می‌شوند و مبارزات جذابی به نمایش می‌گذارند.»
پورشیب برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران نیز کاندیدا شده است و در این باره می‌گوید‌: «این افتخار بزرگی است که نصیب من شده و از این موضوع خوشحال هستم. بابت این اتفاق هم از مسئولان فدراسیون کاراته تشکر می‌کنم، اما تمام تمرکزم روی مسابقات است و مدال این مسابقات برای من از هر چیز دیگری مهم‌تر است. می‌خواهم در مسابقات جهانی با همه وجود از اعتبار کاراته ایران دفاع کنم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا