امیر مهدی زاده: در تاتامی جهانی مادرید تمرکزم روی خودم است نه حریفانم

کاراته کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان گفت: از حریفانم در رقابتهای جهانی و نحوه مبارزاتشان آشنایی دارم و روی آنها برنامه ریزی کرده ام اما این باور را دارم که از آنها خیلی بهتر هستم.

به گزارش کاراته نیوز امیر مهدی زاده به سایت فدراسوین کاراته گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و تا زمان آغاز رقابتهای جهانی اسپانیا به آمادگی کامل خواهم رسید.

وی افزود: تاتامی مادرید چهارمین حضور من در رقابتهای جهانی است سال ۲۰۱۲ به مدال طلا رسیدم. سال ۲۰۱۴ به مدال برنز و در سال ۲۰۱۶ دومین مدال طلایم از مسابقات جهانی را کسب کردم و امیدوارم این دوره هم بتوانم جامعه کاراته را خوشحال کنم.

مهدی زاده در مورد حریفانش گفت: کاراته کای با تجربه ای همچون بروس داگلاس برزیلی در این دوره هم حضور دارد، ضمن اینکه چند کاراته کای جوان مانند حریف ژاپنی و ازبکستانی هم اولین حضور جهانی را تجربه می کنند. با توجه به اینکه هر یک از ما تقریبا ماهی یکبار در لیگ های جهانی شرکت می کنیم شناخت خوبی از هم داریم.

وی ادامه داد: با کاراته کاهای ترکیه ای، صربستانی و برزیلی در جهانی ۲۰۱۲ مبارزه کرده ام و جزو نفراتی هستند که در این دوره هم حضور دارند. با حریف هلندی هم درسال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ مبارزه داشتم که در حال حاضر از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است. از این کاراته کای هلندی در سال ۲۰۱۴ فرانسه شکست خوردم و به مدال برنز رسیدم اما در سال ۲۰۱۶ با مغلوب کردنش مدال طلا را کسب کردم.

مهدی زاده در مورد صدرالدین سایماتوف ازبکستانی گفت: این کاراته کا که اولین حضورش را در رقابتهای جهانی در اسپانیا تجربه خواهد کرد، تمام تلاش خود را می کند که جز برترین ها باشد. به هر حال هیچ کسی را نباید دست کم گرفت اما من تمام تمرکزم روی خودم است و به کسی توجهی ندارم و امیدوارم بهترین نتیجه را در اسپانیا کسب کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا