خوشحالم اولین مدال‌آور طلای کاراته ایران در المپیک شدم

دارنده نشان طلای کارته در المپیک جوانان آرژانتین گفت: واقعاً خوشحالم از اینکه توانستم تاریخ‌سازی کنم و اولین مدال‌آور کاراته ایران در المپیک باشم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ بویندس آیرس تیم ملی پسران و دختران با ۵ نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که در پایان یک مدال طلا توسط نوید محمدی در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم کسب شد و سه مدال برنز نیز توسط نگین آلتونی، فاطمه خنک‌دار و مبینا حیدری کسب شد. علیرضا فرجی نیز از رسیدن به مدال در این رقابت‌ها باز ماند.

نوید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط المپیک آرژانتین برای شما که اولین حضورتان در این رویداد بود از لحاظ فنی چطور بود، گفت: سطح فنی مسابقات از شرایط بسیار بالایی برخوردار بود، به هر حال همه تیم‌های با بهترین نفرات خود در این رویداد حضور پیدا کرده بودند، خدا را شکر که توانستم با شکست حریفانم سربلند از بازی‌های المپیک جوانان آرژانتین بیرون بیایم. هر کدام از رقبایم عناوین مختلفی را در کارنامه خود داشتند. قهرمانی جهان، اروپا و آسیا از عناوینی بود که حریفانم در این مسابقات داشتند اما خدا را شکر با تکیه بر توانایی‌هایم موفق به شکست آنها شدم و در نهایت خوش رنگ ترین مدال را از آن خودم کردم.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد:‌ خدا را شکر می‌کنم که توانستم با مبارزات خوبی که به نمایش گذاشتم حریفانم را شکست دادم و در نهایت مزد زحمات مهران بهنام‌فر و عزیزی را با کسب مدال طلا بدهم. خوشحالم از اینکه توانستم سکوی قهرمانی را از آن خودم کنم و سرود کشور عزیزم در بوینس آیرس نواخته شود و با کسب مدال طلا پرچم ایران بالاتر از همه پرچم‌های دنیا قرار گرفت. ان‌شاءالله که بتوانم این کار را دوباره در میادین مختلف تکرار کنم.

دارنده نشان طلای المپیک جوانان آرژانتین در پاسخ به این سؤال از اینکه به عنوان نخستین کاراته‌کای ایرانی در المپیک توانستیم مدال طلا کسب کنید چه حسی دارید، گفت: واقعاً خوشحالم از اینکه توانستم تاریخ‌سازی کنم و اولین مدال‌آور کاراته ایران در المپیک باشم. برای رسیدن به این اتفاق بزرگ خدا را شاکرم. از اسپانسر بادی‌اتک و مهدی بوجارزاده که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم. از رئیس هیأت استان فارس و مسئولان فدراسیون، پدرم و عمویم به خاطر حمایت‌های همه جانبه تشکر می‌کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا