بیش از هر چیزی به آرامش نیاز داریم/ در گذشته زندگی نمی‌کنم/ تیم ملی کاراته ایران می‌تواند قهرمان جهان شود

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال‌ها را برای ما کنار نگذاشتند، اما تیم ملی کاراته ایران می‌تواند باز هم قهرمان شود.

به گزارش کاراته نیوز ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از آغاز رقابت‌های جهانی اسپانیا اظهار داشت: پیش از رقابت‌های جهانی در تمام مسابقاتی که حضور داشتم نتایج خوبی کسب کردم و شرایط بدنی ایده‌آلی دارم و برای حضور در میدان بزرگ جهانی لحظه شماری می‌کنم.

وی افزود: تمام حریفانم برای بهترین نتیجه در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و ما نیاز به انرژی مثبت داریم تا در این پیکارها، قدرت کاراته ایران را به نمایش بگذاریم. می‌دانم کار سختی در پیش دارم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا مدال طلا را کسب کنم و در بخش تیمی هم عملکرد مثبتی داشته باشم.

کاپیتان تیم ملی کاراته در خصوص اینکه نگران نیست که مانند باز‌ی‌های آسیایی در میدان جهانی هم با ناداوری مواجه شود، گفت: در گذشته زندگی نمی‌کنم و از تمام رقابت‌هایی که در آن شرکت کردم درس‌هایی گرفتم تا در آینده از آنها استفاده کنم. بازی‌های آسیایی با تمام خوب و بدش برای من تمام شده است.

پورشیب در واکنش به این سوال که توقع زیاد از تیم ملی کاراته چه تاثیری در عملکرد آن‌ها خواهد داشت، تصریح کرد: توقع قهرمانی از تیم ما نکته مثبتی است، اما نباید به قدری فشار روی بازیکنان باشد که نتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند. باید جو به گونه‌ای باشد که ما خیلی راحت کار کنیم، چون در این برهه زمانی بیش از هرچیز دیگری به آرامش نیاز داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در رقابت‌های جهانی اسپانیا مدال‌ها را برای ما کنار نگذاشتند، اما تیم ملی کاراته ایران با هدایت شهرام هروی و توانایی بازیکنانش توانایی این را دارد که باز هم قهرمان جهان شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا