بهنام فر: نوید محمدی عالی بود، علیرضا فرجی بدشانسی آورد/ مزد تلاش مان را گرفتیم

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان با اشاره به اینکه مزد تلاششان را در بوینوس آیرس گرفتند، گفت: با اینکه علیرضا فرجی بدشانسی آورد اما نوید محمدی عالی ظاهر شد.

به گزارش کاراته نیوز بهنام فردر گفت گو با سایت فدراسیون کاراته اظهار داشت: بدون استثنا بهترین های جهان و قاره ها در المپیک جوانان شرکت داشتند و من فکر می کنم سطح مسابقات بسیار بالا بود و با توجه به رده سنی که متمایز از بزرگسالان بود، ریسک پذیری بالایی داشتند و امتیازات زیادی میان بچه ها رد و بدل می شد.

وی در مورد علیرضا فرجی گفت: علیرضا برای اینکه برای مدال طلا و قرار گرفتن بر سکوی اولی آمده بود، در بازی اول با مراکش وقتی امتیاز از دست داد و نتیجه را واگذار کرد ، این باخت برایش سنگین بود و علیرغم تلاش های زیاد نتوانست به لحاظ روحی و روانی به حالت اول بازگردد با اینکه فرصت مجدد داشت تا خودش را ریکاوری کرده و در ادامه نتایج لازم را کسب کند.

بهنام فر افزود: علیرضا فرجی بسیار آماده و مصمم بود و بدشانسی آورد. به هر حال یک بچه ۱۶ ساله نیاز به حمایت همه جانبه دارد. او عنوان قهرمانی آسیا، سومی جهان و قهرمانی کسب سهمیه المپیک کرواسی را دارد و در اول راه است و قطعاً در آینده خبرهای خوبی در مورد او خواهید شنید.

وی در مورد نوید محمدی گفت: نوید عالی بود. بازیهای او در کلاس بالایی برگزار شد. بدون اغراق حریف ترکیه ای او در نیمه نهایی بهترین حریفش بود. اما نوید در مقابل او بسیار جنگنده و عالی ظاهر شد و نتیجه خوبی را هم کسب کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان گفت: ما مزد تلاش مان را گرفتیم. خداراشکر که عملکرد خوبی داشتیم . ما در بخش مردان قهرمان شدیم و دختران هم عملکرد فوق العاده ای داشتند و با ۳ برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.

بهنام فر گفت: از هر دو بازیکنم تشکر می کنم. از دختران تیم ملی کاراته با نتیجه خوبشان، کادر فنی آنها و رضا عزیزی مربی تیم و تمام کسانی که در این مدت از ما حمایت کردند هم تشکر ویژه ای دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا