مومنی: لیگ کاراته وان امید راه اندازی می شود

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کاراته از راه اندازی اولین دوره لیگ کاراته وان ایران در رده سنی امید خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز وحید مومنی به سایت فدراسیون کاراته گفت: در نظر داریم اولین دوره لیگ کاراته وان ایران در رده سنی امید را با هدف حمایت و شناسایی وبه منظور پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان برگزار کنیم.

وی افزود: مانند لیگ کاراته وان آینده سازان، لیگ امید (۱۸ تا ۲۳ سال)هم در ۴ مرحله و در ماههای آذر، بهمن و اردیبهشت و تیر ۹۸ برگزار خواهد شد.

 

مومنی گفت: این رقابتها در ۵ وزن فدراسیون جهانی و در اوزان ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم و کاتا انفرادی برگزار خواهد شد و ۴ نفر برتر رنکینگ مستقیماً به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند.

 

رئیس سازمان لیگ فدراسیون در مورد اینکه ثبت نام این رقابتها از چه زمانی و چگونه انجام می شود، گفت: با توجه به ترافیک ثبت نام روی سایت، بعد از برگزاری مرحله سوم لیگ کاراته وان آینده سازان، ثبت نام کاراته وان امید از طریق سایت فدراسیون انجام خواهد شد.

 

وی گفت: برای تشویق و حمایت از آینده داران کاراته جوایز نقدی برای نفرات اول تا سوم مشترک در نظر گرفته شده است.

 

مومنی در مورد زمان برگزاری سایر لیگ های کاراته گفت: سومین مرحله لیگ کاراته وان آینده سازان ۳ و ۴ آبان ماه برای دختران و پسران در تهران برگزار می شود و لیگ پایه کاتا هم آبان ماه انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اما به دلیل برگزاری مسابقات متعدد در فصل پاییز از جمله رقابتهای جهانی اسپانیا،لیگ های کاراته وانو نیز مناسبت های ابان ماه، سایر لیگ ها اذرماه پیگیری می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا