بهرمان: اولین دوره سوپر لیگ کاراته سبکهای آزاد آذرماه آغاز می شود

رئیس سازمان لیگ سبکهای آزاد کاراته از برگزاری اولین دوره سوپر لیگ و لیگ کاراته وان سبکهای آزاد در دو بخش مردان و زنان در آذر و بهمن ماه خبر داد.

به گزارش کاراته نیوز وحید بهرمان به سایت فدراسیون کاراته گفت: اولین دوره سوپر لیگ کاراته سبکهای آزاد تحت عنوان جام خلیج فارس در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی و تیمی برگزار می شود.
وی افزود: ۲۸ آذرماه سوپر لیگ بانوان و ۲۹ آذرماه سوپر لیگ مردان افتتاح خواهد شد و تیم ها برای اعلام آمادگی و ثبت نام در لیگ تا ۱۳ آبان ماه فرصت دارند.

بهرمان گفت: این دوره لیگ به شکل متفاوت و با سبک و سیاق جدیدی برگزار می شود و طبق برنامه هفته اول لیگ در تهران خواهد بود اما تیم ها می توانند میزبان هفته های بعد لیگ باشند.
وی در مورد اینکه تیم های حاضر در سوپر لیگ بانوان و مردان چه تعدادی خواهند بود، گفت: در سوپر لیگ آقایان ۱۶ تیم و در سوپر لیگ بانوان ۸ تیم می توانند شرکت کنند و رقابتها به صورت رفت و برگشت انجام می شود.
بهرمان گفت: برای تیم های برتر هر دو بخش مردان و بانوان جوایزی در نظر گرفته شده که در پایان لیگ به تیم اول تعلق خواهد گرفت.

رئیس سازمان لیگ سبکهای آزاد گفت: امسال همچنین در نظر داریم لیگ کاراته وان سبکهای آزاد را برای اولین بار استارت بزنیم. این لیگ هم در دو بخش مردان و بانوان و به صورت فصلی خواهد بود.
وی ادامه داد: رده سنی ۱۸ سال به بالا در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی مردان و کومیته انفرادی بانوان و نیز رده سنی ۱۶ سال به بالا در بخش کاتا انفرادی بانوان برای لیگ کاراته وان در نظر گرفته شده است.

بهرمان گفت: در واقع لیگ کاراته وان که ۴ مرحله خواهد بود و از بهمن ماه آغاز می شود، لیگی برای شناسایی نخبگان سبکهای آزاد است و نفرات برتر رنکینگ به مسابقات بین المللی اعزام خواهند شد.
رئیس سازمان لیگ سبکهای آزاد در پایان ضمن تشکر از محمدصادق فرجی، رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته به دلیل حمایت هایشان از سبکهای آزاد، گفت: از تمامی پیشکسوتان و اساتید درخواست می کنم تا من و همکاران را برای هر چه بهتر برگزار شدن لیگ سبکهای آزاد یاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا