آغاز مسابقات کاراته المپیک جوانان از چهارشنبه ۲۵ مهر

مسابقات کاراته در المپیک ۲۰۱۸ بوینوس آیرس از روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه آغاز می شود.


به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، طق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، رقابتهای اوزان ۵۳- و ۵۹- دختران و ۶۱- کیلوگرم پسران روز چهارشنبه (۱۷ اکتبر) ۲۵ مهرماه برگزار خواهد شد و به ترتیب فاطمه خنکدار، مبینا حیدری و علیرضا فرجی ۳ نماینده کشورمان هستند که در روز اول مسابقات به روی تاتامی می روند.
در دومین روز بازیها، پنجشنبه ۲۶مهرماه(۱۸ اکتبر) هم نگین آلتونی در به اضافه ۵۹ کیلوگرم و نوید محمدی در به اضافه ۶۸ کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

اوچاک داملا از ترکیه، رینکا تاتاهاتا از ژاپن، آیکا اوکازاکی از تایلند، یاسمین نصر از مصر، دیلدورا آلیکولوف از ازبکستان، تانیا باروس از پرتغال و کاتالینا والدس از شیلی حریفان فاطمه خنکدار در وزن منهای ۵۳ کیلوگرم هستند.

هوپ چارلوت از انگلیس، آنا چرنشیوا از روسیه، صوفیا بارانی از مجارستان، کوکورو ساکاجی از ژاپن، ایوانا پرویچ از صربستان، آسیا اوخاتو از فرانسه، مارتا آسیپوا از استونی حریفان مبینا حیدری دارنده مدال برنز آسیا ۲۰۱۷ در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم هستند.

در وزن ۵۹+ کیلوگرم، نگین آلتونی باید با حریفانی از کریاکی کیدوفاکی از یونان، لائورا لیک از دانمارک، جانسا میشله فونسکا از پورتوریکو، آنیکا سلید از نروژ، ساکورا ساواشیما از ژاپن، لورن پایک از انگلیس وسارا العامری از امارات مبارزه کند.

در وزن ۶۱-کیلوگرم، ماساکی یامائوکا از ژاپن، فاهیک وسلی از مقدونیه، محمد العسیری از عربستان، حمد عبداله از اردن، پدور پابلو دلاروکا از گواتمالا، رودریگو تلو از آرژانتین، اوساما اداری از مراکش به همراه علیرضا فرجی دارنده مدال برنز نوجوانان جهان، ۸ کاراته کایی هستند که در این وزن به میدان می روند.

نوید محمدی در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم با انیس بولوت از ترکیه، کوزا توماس از اسلواکی، کیسی ساکیاما از ژاپن، روبرت اواکیموف از روسیه، جفریس رائوکاوا از نیوزلند و سین مک کارتی از ایرلند را پیش رو خواهد داشت.

این سومین المپیک است که برگزار می شود اما کاراته نخستین حضورش را در المپیک جوانان تجربه می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا