صالحی: نفرات اول و دوم رقابتهای قهرمانی کشور سبکهای آزاد به ژاپن می روند

رئیس کمیته مسابقات سبکهای آزاد کاراته گفت: طبق اعلام قبلی نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور روز گذشته(جمعه ۲۰ مهرماه) در پیکارهای بین المللی ژاپن شرکت می کنند.


به گزارش کاراته نیوز محمد صالحی به سایت فدراسیون کاراته گفت: رقابتهای کشوری سبکهای آزاد بسیار منظم و در سطح فنی بالایی برگزار شد. در این رقابتها ۱۶۰ کاراته کا در ۳ وزن به روی تاتامی رفتند که قهرمانان دوره های قبل هم در این مسابقات شرکت داشتند.
وی افزود: قرعه کشی مسابقات به صورت سیستمی انجام شد و کاراته کاها در ۳ تاتامی با هم به رقابت پرداختند.
صالحی با اشاره به اینکه در دوره های گذشته مسابقات در ۵ وزن یا بیشتر برگزار می شد و بعضاً برخی اوزان هم به مسابقات اعزام نمی شدند، گفت: با توجه به اینکه مسابقات بین المللی ژاپن در ۳ وزن انجام می شود، ما هم مسابقات را در این دوره در ۳ وزن برگزار کردیم و از این پس هم رقابتهای انتخابی براساس اوزان مسابقه بین المللی برگزار خواهد شد.

وی در مورد اینکه پیکارهای رده های پایه و نیز رقابتهای انتخابی بانوان چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری انتخابی در رده های پایه و همچنین رقابتهای انتخابی بانوان دربرنامه های فدراسیون قرار دارد، اما هر زمانی که مسابقه ای بین المللی وجود داشته باشد بر اساس آن رقابت انتخابی را برگزار خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا